Geen beeld bij opstarten windows, wél geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannathaliedemi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Ik heb een laptop van het merk Compaq. Sinds gisteren start hij wel op, met beeld, maar zodra windows wil starten heb ik geen beeld. Wel geluid.
Wie weet wat dit kan zijn?
Alvast bedankt !

Misschien heb je de resolutie of frequentie te hoog ingesteld in windows zodat deze zich verslikt?
Probeer de laptop eens op te starten en druk herhaaldelijk op F8
Je komt dan in de geavanceerde opstartopties van Windows.
Kies daar dan eens VGA modus.

Lukt het nu?

Gelukt ! Alleen nu alles heel groot.

Ja, het is gelukt. Heel hartelijk bedankt voor de tip !:thumb: :thumb:
Alleen is alles heel groot. Weet je misschien ook hoe ik dit weer naar normale grote krijg?
Alvast bedankt. Groetjes Nathalie:thumb:

Dat doe je op deze manier.
Welke grootte je moet hebben hangt van je beeldscherm af.
Schuif anders het de schuifbalk één streepje op en kijk of dat het gewenste resultaat oplevert.

Graag gedaan. :)

** Edit **
Je stuurde mij deze mail, het is verstandiger om je vragen gewoon op het forum te plaatsten, op die manier kunnen er veel meer mensen "bij springen". :)
jannathaliedemi zei:
Ik heb een cardreader en een printer die ik aan wil sluiten op mijn laptop, maar nou heb je hier een usb driver of iets dergelijks voor nodig volgens mijn broertje. Meer weet hij zelf ook niet.
Weet jij waar ik dat kan downloaden?
Terug komend op je vraag, als het goed is heb je voor de installatie van de printer geen usb drivers nodig (aannemend dat je usb aansluiting gewoon werk).
Mocht je wel drivers nodig hebben kun je deze als het goed is vinden op deze site.

Voor je printer heb je natuurlijk de printerdriver nodig, te vinden op de site van de fabrikant.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan