geen beeld bij vga wel bij onboard vga

Status
Niet open voor verdere reacties.

kasper1221

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2007
Berichten
60
ik heb een nieuw moederbord een msi pm8m-v met een geforce 7600gt ik heb alles er in gedaan maar het beeldscherm doet het niet als hij in de videokaart zit
steek ik de stekker in de onboard video kaart doet hij het wel.
weet iemand wat er mis is??

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je dit in je bios moet regelen.
Hier enable weghalen en op disable zetten..
Zodat hij standaart niet de onboard maar de vga kaart pakt..

Veel s6...
 
Hmm dan moet je die sowieso op disable zetten en nu dan dus de videokaart aan de praat zien te krijgen...

Heeft deze voeding (indien nodig)...

Anders weet ik het ook niet in de bios moet hij in iedergeval op disable..
 
Hmm dan moet je die sowieso op disable zetten en nu dan dus de videokaart aan de praat zien te krijgen...

Heeft deze voeding (indien nodig)...

Anders weet ik het ook niet in de bios moet hij in iedergeval op disable..

Mis...

In de bios moet het op ENABLED anders kun je niets meer doen!!!

Daarnaast schakelt de (goed geplaatste) videokaart automatisch de onboard video uit!
 
ik heb al best wat voedingen gebruikt en je kan die bios als hij nicks meer doet resette maar dan doet de videokaart het nog niet
 
Wat is het merk van je voeding en hoeveel Watt is deze?
 
x gear 450w (Verso, XV600K)

- 2xSATA
- 20+4 PIN
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het de oorzaak is van je probleem, maar X-Gear voedingen zijn zeer, zeer slecht, net als Sweex, Trust en Qtec.

Er staat wel 450W op maar dat wordt niet geleverd, daarnaast te weinig Ampere, instabiel en noem maar op
 
ik heb er nog een liggen die ik al een paar keer heb geprobeert maar dan doet hij het ook niet
zelfde probleem en mijn video kaart kan bijna niet kapot zijn die heb ik nog geen 2 weken
 
Laatst bewerkt:
Heb je de mogelijkheid om de kaart in een andere pc te tesen?
 
ja,maar dan word dat wel morgen ik zal nog wel kijken of ik een andere in mijn pc kan steken

bedankt voor de hulp tot nu toe
 
video kaart is niet kapot maar een andere doet het ook niet in het moederbord ik stuur hem wel gewoon terug dat hun hem maken en hopen dat hij het daarna doet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan