Geen beeld Cod2

Status
Niet open voor verdere reacties.

QuiCk01

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2007
Hallo!

Ik heb een probleem met cod2. Ik heb cod2 een half uurtje geleden geinstalleerd alleen hij doet het niet! Als ik met de missies wil beginnen krijg ik wel beeld maar niet zegmaar de mannetjes enz ik krijg alleen een wit/grijs beeld met radar.

Ik heb natuurlijk dit topic gelezen maar niet echt wat van mij van toepassing is.
Ik heb een 600W voeding dus dat moet wel goedzitten.
Ook denk ik dat het niet aan de drivers ligt. Ik heb namelijk deze pc niet zo heel lang dus de drivers zijn nog "vers"

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen ik heb al "gegoogled" maar niks.

Screenshot:
cod2probleem.JPG

Voldoet je systeem verder aan de eisen van het spel ? alleen een goeie voeding is niet genoeg. (misschien overbodige vraag aangezien je pc nog niet zo oud is)

Thanks voor je reactie,

Ik heb ff de systeemeisen gezocht:

Minimum systeemeisen
- 1, 4 GHz Processor (Celeron / Duron)
- 512 MB RAM
- ATi Radeon 9200 / GeForce 4

Aanbevolen systeemeisen
- 2, 5 GHz Processor (Athlon XP / Pentium 4)
- 1 GB RAM
- ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900

Mijn Pc:

Intel Core 2 Quad Q6600
2gb ram
Club3d 8600GT

Dus als je het mij vraagt zit ik volgens mij nog makkenlijk boven de aanbevolen systeemeisen.

Zelf heb ik gehoord dat niet alle Spellen met Quad Core werken.......

Als ik via cod2 in veilige modus wil spelen werkt hij wel dus hij moet het doen.

Kun je de tweede core van de processor niet uitschakelen? COD2 kan niet overweg met twee core's.

Bij mijn systeem hetzelfde euvel.
Eerst liep het spel perfect met alles high.
Een tijdje later begonnen de problemen, net zoals jij beschrijft en het niet willen laden van de game (blijft hangen bij het laadscherm).
Inmiddels van alles geprobeerd.
  • Nieuwe drivers.
  • Anti aliasing verlangen.
  • Spel in veilige modus.
  • Audio settings veranderen.
  • Een core uitschakelen.
Niets helpt, terwijl games als S.T.A.L.K.E.R, Tombrader Legend/Anniversary, F.E.A.R, Half Life2 eposode I en Brothers in Arms-Earned in blood perfect lopen met alles op high. Als ik op de Infinity ward forums rondkijk zijn er meer mensen met dit probleem.
Ik krijg sterk het gevoel dat de game aan een update toe is, en -omdat dit in het verleden al vaker is bewezen- zal dit een probleem worden.
Ik heb de hoop inmiddels opgegeven.

Laatst bewerkt:
Kun je de tweede core van de processor niet uitschakelen? COD2 kan niet overweg met twee core's.

@ Crash

Ja dat zou ik wel willen maar heb geen flauw idee hoe dit werkt! En als ik er 1 core uitzet heb ik er nog 3 over? Of bedoel jij dat je dan 3 cores uitzet? Kan dit en is dit niet gevaarlijk?

@Frisian

Ik heb ook al veel geprobeerd!

Opnieuw installeren 2x
Direct X update

Maar het rare is dat het spel wel in veilige modus werkt!

Cores uitschakelen doe je in windows taakbeheer (Ctrl-Alt-Del).
Klik met je rechtermuisknop op CoD2MP_s.exe (Tabblad processen), en kies voor Affiniteit instellen.
Als jij vier cores hebt, zet je er drie uit. Dit vormd geen gevaar windows of de game. Instellingen blijven ook niet bewaard. Je zou het kunnen proberen.

Verder boek je ook geen succes om de instellingen te veranderen?
Aa uit, DirectX 7 ipv DirectX 9?
Bij mij werkte veilige modus eerst ook, maar vreemd genoeg nu ook niet meer.

idd met affiniteit instellen dan regelt 1 core het spel maar...

maar de andere 3 cores met die andere doen ook de rest nog zoals msn op de achtergrond of iets dergelijks

ik heb geprobeerd wat jullie zeiden alleen maakt het helaas geen verschil.Het rare is dat de singleplayer het echt goed doet!

cod.JPG

Zoals jullie zien, hij doet het!!!

Ik zal ff vertellen wat ik gedaan heb:
1.Cod2 erafgehaald en opnieuw geinstalleerd.
2.options-> graphics-> anti-aliasing (op off] gezet)
3. game server gestart werkte dus ben ik in een bestaande server gegaan en deed het goed.

even voor alle mensen. ALS COD en/of COD2 het wel in singelplayer doet maar niet in multiplayer moeten even punkbuster updaten. sinds de komst van vista hebben ze daar de boel veranderd. administratierechte enz. normaal dient het spel dit outomatisch te doen maar dit werkt niet altijd.
ik heb punkbuster handmatig geupdate en toen deed hij het.
het is belangrijk dat als je cod draait dat bij taakbeheer/services zowel punbstrA en punkbstrB draait. deze anders ook handmatig instellen en spelen maar. een en ander is te lezen op de site van punkbuster.

DeeDs:thumb:

Dat klopt inderdaad, alleen gaat het hier over XP.
Maar ik zal het voor de zekerheid eens proberen. Je weet maar nooit tenslotte. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan