geen beeld:defekte card/camera?

• Onderwerp starter Onderwerp starter blue
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

blue

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2001
Ik heb een trust 6-in-1 cardreader/writer. Als ik foto's (onbewerkte ) vanaf mijn computer via de cardreader/writer op een 512 Mb Sandisk extreme II SD-card schrijf en de card vervolgens in de camera steek, dan geeft de camera aan 'geen beeld'. De computer 'ziet' de foto's op de card wel, en als ik foto's probeer te maken geeft de camera aan 'geheugenkaart is vol' ( ik heb er het maximum aan MB's op geschreven). Ik heb een CanonPowershot A620. Wat kan er aan de hand zijn?

Niets aan de hand...

De camera kan alleen de "zelfgemaakte" plaatjes lezen en wenst niet gebruikt te worden als "display station" van foto's die op een andere manier tot stand gekomen zijn....

Noem je de foto's (de oorspronkelijke onbewerkte ) die ik vanaf de computer terugzet dus geen 'zelfgemaakte plaatjes"?

Laatst bewerkt:
Dat zou, normaal gesproken, wel zo moeten zijn... maar ik heb geen idee wat de transfer naar Windows met de gegevens doet.... Ik heb hetzelfde "probleem" [maar ik heb geleerd ermee te leven] met een Sony Cybershot.... ik kan het ding niet als "display" gebruiken van plaatjes die ik "teruggezet" heb........ er schijnt iets te veranderen aan de specs van het plaatje......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan