Geen beeld, echter wel in veilige modus

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Een paar weken geleden gaf mijn beeldscherm bij het opstarten geen beeld meer ; dwz even een blauw schermpje vervolgens zwart beeld met daarin " no signal " . Ik heb toen opgestart in veilige modus en de resolutie van het beeldscherm op zo laag mogelijk gezet, vervolgens opnieuw opgestart en had toen gewoon weer beeld.
Nu echter hetzelfde probleem, en nu wil het maar niet lukken zoals dat vorige keer wel ging.
Ik ben maar een leek, maar het lijkt me dat mijn monitor in orde is ( immers gewoon beeld bij veilige modus ).
Ook de bekabeling van/naar pc, omdat de monitor in veilige modus beeld geeft.
Wie weet waar ik de oorzaak kan zoeken, en liever nog een oplossing hiervoor ?

Ga met F8 naar het opstartscherm en kies daar voor de optie "Standaard VGA modus instellen", of iets in die richting.

Ga met F8 naar het opstartscherm en kies daar voor de optie "Standaard VGA modus instellen", of iets in die richting.

Heb ik allemaal al geprobeerd ( behalve systeemherstel, dit wou ik pas doen als niets anders helpt....) maar zonder resultaat.

Heb ik allemaal al geprobeerd ( behalve systeemherstel, dit wou ik pas doen als niets anders helpt....) maar zonder resultaat.

Inmiddels toch maar systeemherstel gedaan en inmiddels is het probleem opgelost.
Ik had een stuurprogramma SetPoint 4.80 geinstalleerd ( voor mijn logitech toetsenbord en muis ) en hersteld naar de situatie hiervoor. Lijkt me dat er met dat stuurprogramma iets fout is gegaan, ofwel veroorzaakte dit een conflict, want nu werkt alles weer naar behoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan