Geen beeld en geen piepjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pindakoek

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2009
Hallo,
Ik vond dat mijn cpu(i7 920) te warm werd dus ik heb toen me koeler(Xigmatek dark knight) eraf gehaald en de standaard bijgeleverde pasta eraf gehaald en betere erop gesmeerd.
Alles weer erop geschroefd en toen wou ik me computer opstarten maar hij kwam niet verder dan een zwart beeld en draaiende fans(geen beeps).
Het laatste wat ik vanavond had gedaan voordat ik de kast had opengemaakt was het begin voor een overclocking.
Ik had speedstep en turbomode uitgeschakeld en de standaardwaarden ingesteld van de cpu enz.(nog niet overclocked dus alleen speedstep en turbomode uitgeschakeld)
Ik had eerst turbomode uitgeschakeld en toen ik hem wou saven en op enter drukte sloeg me comp zomaar uit en daarna kon ik hem gewoon weer opstarte en toen ben ik verder gegaan met de andere waarden.
Daarna had ik nog een stabiliteitstest uitgevoerd en daarbij kwamen me cores rond de 80 graden dus vandaar het vervangen van de pasta.
Moederbord: ASUS P6T-SE
Voeding: Cooler Master 620 watt modulair
Ik heb een andere graka geprobeerd, ik heb de batterij deruit gehad, ik heb zonder kabels geboot maar het mocht allemaal niet baten.
Iemand een idee?

Het zou zomaar kunnen dat je, toen je bezig was met je koeler, iets in de kast geraakt hebt, waardoor het niet meer goed vast zit.
Check eerst even alle kabels, ram geheugen, videokaart em cpu koler, en dat met name of alles nog goed in de betreffende sloten zit e.f.

Dat heb ik gister ook al nagekeken en alles zat er gewoon goed in
Bn echt bang dat ik alweer een nieuw mobo of voeding moet kopen:(
Heb net alles nieuw één maand

Weet je 100% zeker dat je koeler weer goed gemonteerd is en de cpu fan aangesloten?

Ja want ik heb hem precies gemonteerd zoals die zou moeten zitten.
Gewoon hetzelde als voorheen.

Voeding getest en die deed het nog gewoon.
Kan het ook niet zo zijn dat het speakertje op me mobo kapot is?
Dat dalijk me processor het heeft begeven ofzo?

kan zijn dat je processor kapot is, heb ik ook gehad als ik me pc aan deed gingen alle fans draaien maar kreeg geen piepjes te horen.
dacht dat me mobo kapot was maar na retour was mij verteld dat het de processor was

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan