Geen beeld en telkens reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

jef1991

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Berichten
7
Hallo forumleden,

Ik zit met een probleem, mijn broertjes laptop doet de laatste tijd raar. Wanneer je de laptop aanzet krijg je geen beeld en de laptop start ongeveer 10seconden door en daarna wordt hij opnieuw opgestart.

Zelf heb ik al een paar dingen gecontroleerd en zitten lezen op internet, maar ik weet het niet meer. De blacklight is niet kapot van het scherm, want het beeld is echt helemaal zwart. Dus je zie ook niet iets heel lichts op de achtergrond.

Het rare is ook dat hij het soms wel normaal doet, kan het misschien liggen aan de ventilator dat hij te warm wordt ?

Laptop Gegevens:
Compaq Presario V6000

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, en misschien wat ideeën heeft :thumb:

Alvast Bedankt :)
Jeffrey (Jef1991)
 
Laatst bewerkt:
Te warm na tien seconden?

Videokaart niet gewoon stuk? Geen garantie meer?
 
Als ie het zegt maar normaal doet, dan blijft hij het ook doen. Maar wanneer de laptop zegt maar 2 uur aanstaat, en als je hem dan opnieuw opstart dan krijg je vaak het probleem die ik hierboven noemde.

*sorry had dit iets duidelijker moeten aangeven :eek:*

En er zit idd geen garantie meer op.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee.:(
Misschien een keer naar een computer winkel gaan die ook repareren (tip Mycom, cdrom land). Die hebben vaak testprogramma´s waarmee ze het kunnen onderzoeken.
Ook zou je een 2e scherm eraan kunnen zetten en kijken of hij daarop ook zwart beeld geeft.
Meer zou ik niet kunnen bedenken :confused:
 
Denk dat ik dat maar eens ga doen (computerwinkel), 2 scherm lukt niet als de laptop zelf ook zwart beeld hebt.

Maar in ieder geval bedankt voor jullie reactie's The Master en Raymond :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan