Ik heb hier een Amilo L6825 en van de ene dag op andere alles op zwart volgens mijn vriendin. Accu eruitgehaald alleen op lichtnet. Niks. Vandaag de boel losgeschroefd, alles schoongemaakt en ook via losse monitor geprobeerd, ook geen beeld. Cmos batterij eruit gehaald en weer erin, nada. Dus ik vermoed dat de videokaart naar eeuwige jachtvelden is.
Ik hoor de boel zoemen, harde schijf is goed en ook dvd-brander. fans draaien, geheugen ok.
Het scherm bij de rechterscharnier zit een massakabel die is iets gerafeld, kan het daaraan liggen?( als het daaraan lag zou de losse monitor het gewoon doen, toch?)
Ten tweede, waar zit de videokaart en moet die gesoldeerd worden?
Ten 3e, kan het zijn dat er iets mis is met de bios? Goed advies of iemand die er naar wil kijken, hopelijk iemand die hetzelfde heeft voorgehad. Beste wensen voor het nieuw jaar !
groet en alvast bedankt.
Ik hoor de boel zoemen, harde schijf is goed en ook dvd-brander. fans draaien, geheugen ok.
Het scherm bij de rechterscharnier zit een massakabel die is iets gerafeld, kan het daaraan liggen?( als het daaraan lag zou de losse monitor het gewoon doen, toch?)
Ten tweede, waar zit de videokaart en moet die gesoldeerd worden?
Ten 3e, kan het zijn dat er iets mis is met de bios? Goed advies of iemand die er naar wil kijken, hopelijk iemand die hetzelfde heeft voorgehad. Beste wensen voor het nieuw jaar !
groet en alvast bedankt.