Geen beeld, geen bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

jblommerde

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Beste helpmijers,
Ik heb een acer aspire desktop m3640, en heb sinds kort geen beeld meer.
Ander beeldscherm geprobeerd, ook niets, andere videokaart geprobeerd, nog steeds niet, nou begin ik persoonlijk steeds meer aan andere "grotere"problemen te denken, want bij het opstarten verschijnt er niets !!! Hij komt niet eens de in de bios.
Bios reset e.d. allemaal uitgeprobeerd, opstarten met een bootable disk, niets brengt hem aan de gang; geen beeld.
Is hij nu al rijp voor de klikko ????
hij is van 18-02-2008

graag jullie mening.

groeten,

Jac

Ja, als je hem op hoort starten, dus de fans draaien, dan is het moederbord waarschijnlijk kapot. Hoor je helemaal niks, dan de voeding. Kijk anders eens voor een upgrade kitje (bijv bij alternate), dan ben je voor onder de 200 euro weer klaar. Tip: Let wel op of het allemaal past in je pc!

Alles draait en ook de HDD hoor je draaien, echter geen beeld, geen bios ....niks.....Moederbord ????

groeten.

Jac

Ook geheugenbanken e.d zijn eruit geweest, voeding is eruit geweest, HDD heb ik eruit gehad, enfin, eigenlijk alles wat maar denkbaar is.
Ik vrees dus ook IDD de bios, of het moederbord,
Zouden die moederborden ""los te koop zijn"????

gr.
Jac

100% zeker moederbord. En ja, moederborden zijn zeker los te koop. Wel even goed opletten of de rest dan op dat moederbord past (geheugen, connectors etc). Moederborden zijn over het algemeen niet zo duur.

Bedankt, voor het bevestigen van mijn vermoeden !!!
Ik zal eens gaan zoeken naar een nieuw moederbod, ik zal de vraag als opgelost zetten.

Nogmaals Hartelijk dank !!!!

groetjes.

Jac

Hou er wel rekening mee,dat de harde schijf nog op het oude moederbord draait(drivers)
Bij een nieuw bord,ook nieuwe drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan