geen beeld, geen enkele poort doet het.

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsjustme

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2012
Ik heb de corsair hydro h80 vandaag binnen gekregen en net in mijn pc gedaan. Opeens doet mijn hdmi poort van mijn videokaart het niet meer, en alle andere poorten werkten al eerder niet. De fan van de videokaart draait wel gewoon. Een vriend heeft net 3 keer de zijkant van de videokaart aangeraakt (waar dus al dat ijzer ofzo zit. Zou dat iets stuk gemaakt kunnen hebben? In iedergeval kan ik nu dus niets doen aangezien ik geen beeld heb.

Wat gebeurd er als je een andere video kaart probeert?
Probeer eens de poort op je moederbord (als die aanwezig is).

je kan je computer nog wel opstarten tog? druk f8 dan op herstelen werkte ook bij mij

De poorten op mijn moederboard deden het dus al niet sinds de videokaart erin zit, ik heb ook geen andere kaart.

En kaboutermans, je zegt doe f8 en dan herstellen, maar hoe herstel ik dan? Want ik heb dus helemaal geen beeld.

als je je video kaar eruit haalt zullen de poorten op je modo terug werken

Daar dacht ik ook al aan, maar helaas. Zou het werken als ik mijn harde schijf in een andere pc zet, windows opnieuw installeer en dan weer terug in mijn pc en de drivers opnieuw installeren?

het kan niet ok

je kan geen os die geinstalleerd is op een bepaalde pc verplaatsen naar een andere pc

Ow ja, natuurlijk. Was dat ff vergeten. Is er niet een manier om het moederboard te resetten. Miss een of andere knop op
Moederboard of zo?!

Laat maar, ik was de stroom van de processor vergeten terug te doen in het moederboard :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan