geen beeld maar pc start wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerdjeververs

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Berichten
121
hallo, ik zit met het volgende probleem

ik had op alternate een fancontroller besteld. deze vandaag binnen gekregen en erin gezet. werkt super! maar ik krijg geen beeld meer. waar kan dit aan liggen?
het lijkt ook dat de pc niet door start. toen de pc het nog deed zetten ik de pc aan en draaide de graka op 100% voor 3 sec. en daarna ging hij naar mijn persoonlijke instelling.
nu als ik hem aan zet blijft hij op 100% lopen. en krijg dus geen beeld.

iemand verder een idee?


gr Sjoerd Ververs

ps. ben alle kabels al gecontrolleerd
 
Hoi !

CPU-koeler toch wel op mobo-aansluiting laten zitten ?

Greetz,

Harry.
 
hallo harry,

nee ook deze heb ik op de fan controller aan gesloten, maar die draait gewoon op volle toeren. ik heb hem wel op een manier aan gesloten zoals in de handleiding stond. van de aanlsuiten op het mobo naar de fan controller en dan naar de cpu fan.
maar dit moet toch niets uit kunnen maken wel dan? het gaat dan toch alleen om het feit dat de fan de cpu koelt?



mvg Sjoerd
 
Hoi !

Wat mij betreft wel, maar als het mobo geen signaal krijgt dat er een CPU-koeler is aangesloten wordt er niet opgestart.

In een goed mobo is dit in het bios te verhelpen, kijk bij: halt on, but.... o.i.d.

Greetz,

Harry.
 
dat is juist het probleem, ik kan niet in de bios komen want ik heb geen beeld.
ik ga nu eens proberen met de cpu koeler op mobo.


mvg sjoerd
 
nou dat geprobeert, maakt dus niet uit. ik heb ook nog geprobeerd om mijn beeldscherm op mobo aan te sluiten ook geen efect. iemand nog een idee?
 
mobo maakt aan achterkant sluiting is al verholpen en pc loopt weer, toch bedankt allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan