Geen beeld meer, help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

caheyne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Stom, ik heb in Win XP home mijn standaard VGA adapter disabled. Ik heb nu geen beeld meer. Opstarten in veilige modus helpt niet en ook niet opstarten met standaard VGA modus.
Ik kan mijn gedeelde mappen van deze computer in het netwerk wel zien, dus de computer is gewoon verder opgestart.
Ik kan wel met een speciale opstart CD in m'n registry komen maar weet niet wat ik daar aan of uit moet zetten.
Of kan ik via het netwerk op de een of andere manier in die computer komen om de standard VGA adapter weer op enable te zetten.
Andere computers in het netwerk draaien onder Win XP pro en Win 2000.

Help, aub

Als je de kaart even los haalt en hem dan is opstart en vervolgens afsluiten en de kaart er weer in stoppen dit verhaaltje gaat natuurlijk niet op als je eenonboard kaart hebt.

succes

Bij een desktop zou dat de oplossing zijn maar ik heb een laptop! Had ik moeten vermelden, sorry. Evengoed bedankt.

Je zou kunnen proberen om VNC te installeren over het netwerk op je laptop en zo de laptop via een andere computer over te nemen en je instellingen aan te passen.

Hoe VNC werkt vind je hier.

Mvg.

mm das jammer inderdaad.

Als je de c kan benaderen vanaf de andere pc dan kan je toch het config scherm in? En dan naar app. beheer en hem dan op enable zetten?

of.........?

Ik ben nu met VNC bezig, ik heb 't weten te installeren op de laptop maar ik geloof niet dat het draait. Ik heb 't in "mijn documenten" map geinstalleerd omdat dat de enige was waar ik volledige rechten over had. Bij installatei gezegd dat het automatisch moest gaan werken, maar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan