Geen beeld meer, ligt niet aan monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diemaco

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Hallo allemaal, gister gebeurde het volgende; ik liet mijn pc aanstaan toen ik even ging douchen. Toen ik terugkwam was mijn scherm bevroren; de tijd stond nog op de tijd dat ik ging douchen. Niks deed het, ctrl + alt + del, etc. Dus ik drukte op de reset knop. Mn beeld werd zwart, maar bleef zwart. Nadat ik mijn computer een tijdje uit had gezet probeerde ik het opnieuw, met hetzelfde resultaat.
Nou beschik ik niet over een auto en de dichstbijzijnde monteur is een aardige wandeling. Ik kan wel een monteur laten komen maar als die me alleen verteld dat er iets is doorgebracht en ik dat moet vervangen vind ik het niet zo het geld waard. Waarom denk ik dat er iets is doorgebrand? Vanwege een kleine kamer moet ik mijn pc in mijn bureau zetten, waardoor hij aan alle kanten hout heeft, met vrij weinig lucht er tussen. Voordat hij bevroor was ik een spel aan het draaien. Mijn theorie is daarom dat er ergens iets niet goed gekoeld werd waardoor er iets is doorgebrand.
Klinkt dit aannemelijk en kan ik het zelf diagnosticeren?

Hartelijk dank,

Diemaco

Oh ja, en het ligt niet aan mn monitor want die geeft wel beeld bij de laptop waarvan ik nu typ.

Ik heb een Geforce 250 gtx als ik het me goed herinner, maar kan niet checken nu.... Aparte kaart dus.

ja maar je kan ook allebij hebben dat je onboard in bios uit geschakeld is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan