Hallo,
Sinds vandaag krijg ik geen beeld meer vanaf mijn computer.
Ik zal een korte uitleg geven:
Ik had een pc van een vriendin van mij gekregen die het niet meer deed (black screen na windows inloggen).
Na een tijdje wat proberen met de windows repair cd-rom is het me eindelijk gelukt om het probleem op te lossen.
Ik was heel blij, was ergens rond 02:00 (in de nacht klaar ermee). Dus ik sloot de computer af.
Ik deed hem de volgende ochtend aan, kijken of hij het nog gewoon deed.
Computer ging netjes opstarten, kreeg gewoon beeld alles.
Toen ik in de middag weer thuis kwam van werk, zette ik de computer aan en ineens kreeg ik helemaal geen beeld meer op het beeldscherm.
Toen ik in de computer keek zag ik dat de chipset fan niet meer draaide...
Hier eerder topic overgemaakt, kreeg advies van wat ik dan kon halen *heb die ook gehaald, een passief koeling ipv actief (als ik het goed zeg, geen met een fan, alleen zo een koelblokje).
Ik hoopte nadat ik die erop had gezet dat ik weer beeld kreeg maar helaas. Geen beeld.
Nu is mijn vraag dus, wat kan hiervan het probleem zijn?
Ik heb al diverse dingen geprobeerd:
- Alle kabels nagekeken van het stroom (alles zit goed vast)
- Andere videokaart geprobeerd (nog steeds geen beeld)
- Andere monitor geprobeerd (nog steeds geen beeld)
Wat kan het nu nog eventueel zijn?
Hoop niet dat het het moederbord is want ik heb geen vervangende moederbord, en zij heeft ook het geld niet voor een nieuwe moederbord/pc.
Hopelijk weet iemand dit want ik zit op het moment met mijn handen in het haar want ik weet niet meer wat ik moet doen om dit probleem op te lossen.
Alvast bedankt voor de reacties
Sinds vandaag krijg ik geen beeld meer vanaf mijn computer.
Ik zal een korte uitleg geven:
Ik had een pc van een vriendin van mij gekregen die het niet meer deed (black screen na windows inloggen).
Na een tijdje wat proberen met de windows repair cd-rom is het me eindelijk gelukt om het probleem op te lossen.
Ik was heel blij, was ergens rond 02:00 (in de nacht klaar ermee). Dus ik sloot de computer af.
Ik deed hem de volgende ochtend aan, kijken of hij het nog gewoon deed.
Computer ging netjes opstarten, kreeg gewoon beeld alles.
Toen ik in de middag weer thuis kwam van werk, zette ik de computer aan en ineens kreeg ik helemaal geen beeld meer op het beeldscherm.
Toen ik in de computer keek zag ik dat de chipset fan niet meer draaide...
Hier eerder topic overgemaakt, kreeg advies van wat ik dan kon halen *heb die ook gehaald, een passief koeling ipv actief (als ik het goed zeg, geen met een fan, alleen zo een koelblokje).
Ik hoopte nadat ik die erop had gezet dat ik weer beeld kreeg maar helaas. Geen beeld.
Nu is mijn vraag dus, wat kan hiervan het probleem zijn?
Ik heb al diverse dingen geprobeerd:
- Alle kabels nagekeken van het stroom (alles zit goed vast)
- Andere videokaart geprobeerd (nog steeds geen beeld)
- Andere monitor geprobeerd (nog steeds geen beeld)
Wat kan het nu nog eventueel zijn?
Hoop niet dat het het moederbord is want ik heb geen vervangende moederbord, en zij heeft ook het geld niet voor een nieuwe moederbord/pc.
Hopelijk weet iemand dit want ik zit op het moment met mijn handen in het haar want ik weet niet meer wat ik moet doen om dit probleem op te lossen.
Alvast bedankt voor de reacties