Geen beeld meer na inbouw Processor en Geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi.
En nu hopen dat ie ook de niet officieel ondersteunde processor wil draaien.

Hij doet het :D joepie, allemaal, vooral jij bedankt voor het helpen. Nu zal ik hier regelmatig rondzwerven om andere mensen proberen te helpen.

pcwizard2.jpg

Begrijp jij het zelf wel?

Als je mijn bericht goed had gelezen was zo'n reactie niet nodig geweest ,maar nu snap ik ook waarom je inmiddels "Giga Senior" bent geworden!

De groeten op "Mars" nog! :cool:
Gefeliciteerd trouwens dat 't wel heeft gewerkt,zo ben ik dan ook wel weer.

Laatst bewerkt:
Als je mijn bericht goed had gelezen was zo'n reactie niet nodig geweest ,maar nu snap ik ook waarom je inmiddels "Giga Senior" bent geworden!

De groeten op "Mars" nog! :cool:
Gefeliciteerd trouwens dat 't wel heeft gewerkt,zo ben ik dan ook wel weer.

ehhh... Als jij zegt "n bios-update is bedoeld voor 't moederboard dat je momenteel geïnstalleerd hebt (verhelpt evt.bugs) en is geen upgrade naar de DeLuxe versie,in 95% van de gevallen is een update niet bedoeld om nieuwe processors te ondersteunen.Fabrikanten zijn niet gek! " dan begrijp je het toch niet?
Ik leg dus aan je uit hoe het wel zit. Zodat je ervan kan leren.
Net zoals ik door schade en schande wijs ben geworden en nog steeds wordt.
(ik weet ook niet alles)

Ik leg dus aan je uit hoe het wel zit. Zodat je ervan kan leren.

Nee sorry hoor ík neem alles terug wat ik heb gezegd,ik wilde alleen maar ff aangeven dat dat niet altijd zo hoeft te zijn,van die nieuwere processors bedoel ik.Eerlijk gezegd ben ik ook niet eerst gaan kijken bij Asus op de site,dus was mijn info ook niet correct en had ik wat meer moeite moeten doen.Zelf heb ik vaker Bios-updates gedaan voor anderen en daar was niet persé sprake van ondersteuning voor nieuwe processoren,ik schreef
ook dat dat niet altijd het geval is.Maar in dit specifieke geval had ik me beter moeten informeren.
Niets dan lof voor je aangedragen en succesvolle oplossing!:thumb::)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan