Geen beeld meer op 2 computers

Status
Niet open voor verdere reacties.

CypresS

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2005
Hoi,

Ik heb 2 computers (een ouwe HP bak en een nieuwere andere) op een 2 poorts KVM switch zitten. Nu is mijn vraag, stel dat ik die kabel aansluit terwijl mijn computer nog draait, kan dat veel kwaad? Want ik heb nu namelijk geen beeld meer op alletwee de computers maar de videokaarten zijn nog gewoon in orde want die heb ik getest op een andere computer. Ook is het raar dat de computer geen beep codes geeft bij het booten, alles lijkt het gewoon te doen maar geen beeld. Ik heb ook al andere verloop stekkers geprobeerd en een andere monitor dus die zijn ook niet stuk. Als mijn moederbord stuk is moet ik toch een beepcode horen. Ik heb ook mijn bios al reset, dat hielp ook niet.

Groet,
Cyp.

Het is zeker niet aan te raden om hardeware niet usb aan te sluiten wanneer de pc aanstaat. Als alles in orde is moet je zowiezo 1 beep horen tijdens het opstarten, hoor je echt helemaal niks dan is er ook iets mis.

:(

Na de bios reset hoor ik wel een beep code, maar daarvoor hoorde ik geloof ik inderdaad geen beepjes.. :( Denk toch dat mijn moederbord gaar is dan, wel raar dat mijn videokaarten het wel hebben overleefd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan