geen beeld meer op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

vrouw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hallo,

Op mijn Dell Elitebook laptop heb ik opeens geen beeld meer.
Als ik opstart hoor ik wel wat gepruttel van een cooler denk ik maar het beeld blijft geheel zwart. Ook geen Bios om in te komen. Ook geen piepjes.

Iemand een idee wat ik kan doen om te onderzoeken?
Geheugenbank heb ik al in ander slot gehad en ook geheel zonder stroom en accu gehad maar zonder resultaat.
hopeloos te einde, wie kan me op weg helpen?

Niet laten vallen oid? Tijdens stroomstoring aangesloten gehad, en toen de stroom weer aanging ook?

Nee is niet gevallen, ook geen stroom storing.
Tijdens het werken op het ding ging het wat traag en leek het op een vastloper, toen opnieuw opgestart en niets meer.....:evil::evil:

je gebruikersnaam verklaard een hoop..

maar is er ook geen manier zodat je in veilige modus komt?

Er komt geen lettertje op het scherm, zelfs geen piepjes.
Ik heb geprobeert met opstarten op Del. en F2 en F8 te gebruiken maar er gebeurt niets.

al een geprobeerd met ee nextern sherm aan te sluiten op de laptop ?

Nee, nog niet geprobeert. Goede optie ga ik eens doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja he als dat niet werkt dan denk ik dat ik weet waar het aan zou liggen

Ik heb een scherm erop aangesloten maar ook daar geen beeld op..:evil::evil:

dan ligt het aan de videokaart je zal een adapter moeten kopen of de leverancier contacteren indien de laptop nog in garantie is

Zo`n videokaartje kan je niet zelf vervangen??
Wat bedoel je met een adapter gebruiken?

wel een adapter is een externe video kaart .

het hang er vanaf wat voor type laptop dat je hebt voor het vervangen van je video kaart van laptop als het een "onboard" videokaart is wat meestal gebruikt word kan je deze niet vervangen of je dient heel het moederbord te vervangen

Als ik een externe videokaart gebruik heb dan weer beeld op het display van de laptop?

Hoe verbind je dat dan met elkaar? draadjes buiten om?

je zal moeten met de laptop naar een winkel gaan en vragen om een adapter voor je laptop dat is een soort kaar die ze in je laptop zullen steken en dan kan je terug met de laptop werken

Weet je ook hoe zo`n kaart heet dan kan ik daar eens op googelen of op tweakers.net kijken.

ik heb even gegooled maar blijkbaar bestaan er geen externe kaarten meer de enige oplossing die ik nog zie is je laptop binnen doen en hopen dat ze je een nieuwe kaart kunnen leveren

mijn excuses voor verkeerde info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan