geen beeld meer zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1971

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Hallo
ik heb gisteren na enige tijd (wegens verhuizing) mijn pc weer aangesloten,alles werkte nog perfect.
Nu starte ik hem vanmorgen weer op en kreeg ik geen beeld.
Ik heb het beeldscherm op een andere pc aangesloten en daar deed hij het wel
Ik heb ook de videokaart in een andere pc gezet en werkte ook perfect
Ik heb de pc helemaal schoon geblazen,helpt niets
Wat kan de oorzaak zijn
Wie kan mij helpen

Groeten Ronnie

Brandt het power lampje op de monitor wel? dus groen of andere kleur.

probeer de kabel er is goed in te doen, kijk is of de videokaart wel goed vast zit aan de andere kabels

in die kabel van je monitor naar de computer aan de uiteinde die verbindingsstukke zegmaar daar zitte van die witte draadjes in kijk is of deze allemaal wel recht zitte aan bijde kanten

in die kabel van je monitor naar de computer aan de uiteinde die verbindingsstukke zegmaar daar zitte van die witte draadjes in kijk is of deze allemaal wel recht zitte aan bijde kanten

Daar heb ik naar gekeken die zijn allemaal recht
Ik heb ook nog een kabel van een andere werkende pc geprobeert
Maar ook die werkte niet

dan zit het volgesmij toch erges in de hardware van de pc als ik jou was zou ik er is een keer naar late kijke door een exper

dan zit het volgesmij toch erges in de hardware van de pc als ik jou was zou ik er is een keer naar late kijke door een exper

Ik wil proberen om er een nieuwe windows op te zetten mischien dat het daar aan ligt
Want als ik de pc opstart zie ik wel het merk acer heel even in beeld verschijnen
maar hoe moet ik nu in de bios komen?

als er geen beeld is kun je ook moeilijk in de bios komen maar als ik jou was zou ik er een exper naar laten kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan