Geen beeld meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenie

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Hoi,

Gisteravond begon mijn beeldscherm ineens te flikkeren en even later had ik helemaal geen beeld meer.
Ik heb de laptop op een externe monitor aangesloten en heb nu wel gewoon beeld verder werkt de laptop ook gewoon zoals ie hoort te werken.
Ik heb nu allerlei geruchten gehoord dat het aan verschillende dingen kan liggen dat ik geen beeld meer heb, maar omdat ie aan een externe monitor wel gewoon werkt denk ik dat het beeldscherm kapot is.

Wie kan mij vertellen wat het ongeveer kost om het beeldscherm te vervangen?
het is een Toshiba Sattelite 1410 -801.

Monique

Je kan er toch een ander beeldscherm aa hangen om te kijken of het de videokaart is of het scherm.

Hoi Humpe,

Waarschijnlijk heb je er overheen gelezen, maar zoals in mijn oorspronkelijke bericht al aangegeven; heb ik de laptop aangesloten op een externe monitor en toen had ik wel beeld.
Dus een probleem met de videokaart is hier geen sprake van, volgens mij dan.....

gr.
Monique:thumb:

Ik zie het, veel succes.

beeldscherm toshiba

beste koenie
bij de laptops van toshiba wil het wel eens dat de backlight defetc raakt of dat de flatcable naar het scherm toe los raakt
ik heb dit ook gehad met een sattelite
als je het kleine knopje indrukt komt het scherm dan ook heel even goed?
het knopje is het kleine puntje die ingedrukt wordt als je de laptop sluit -zit boven aan .
als het scherm dan even goed is dan zit zeker de kabel los
ik heb dus de
scherm behuizing zelf los gemaakt (heeel voorzichtig en de flat cable weer aangedrukt)
nu doet hij het nog steeds goed dus probeer dit eens

ik he

Hallo,

Bedankt voor de reacties.

Mijn beeldscherm bleek echt kapot te zijn.

Ik heb via mijn zwager een ander beeldscherm in mijn laptop gekregen.

Gr.

Monique

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan