Geen beeld meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

StyLez

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2004
Tijdens het installeren van de drivers voor videokaart werd gevraagd het als standaard VGA-adapter te gaan instellen. Nadat ik iets gewijzigd had(weet niet meer wat precies) krijg ik geen beeld meer na het herstarten van systeem.
vervolgens had ik de AGP-videokaart verwijdert en de kabel op de onboard vga aansluiting van moederbord aangesloten maar het probleem blijft.

enig idee hoe ik weer beeld kan krijgen..? instellingen in het BIOS misschien.?

Precies: Bios resetten..... dan moet hij weer in de oude staat hersteld zijn....

al geprobeerd. na het laden van windows geeft ie geen beeld meer. wat anders kan ik meer doen?

Opstarten in veilige modus, dan wordt de verkeerd geinstalleerde video driver niet geladen, oude driver verwijderen, opnieuw opstarten, goede driver voor de kaart installeren.... zou een oplossing kunnen zijn..... de video adapter krijgt de verkeerde [of geen] info, waardoor er geen beeld is....

Opstarten in veilig modus lukt ook niet, geeft nog die zwart beeld. ik heb alle functies uitgeprobeerd bij het F8 menu, maar steeds komt de zwart beeld weer. bios instellingen aangepast (default settings, lager gheugen, bios gereset..).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan