Geen beeld meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Huub8
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Huub8

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Ik heb een medion laptop die als je hem voor de eerste keer nadat hij een tijdje uit heeft gestaan gewoon normaal opstart met beeld maar na eventjes aan te hebbengestaan geen beeld meer geeft, als je hem dan weer opstart doet hij het wel weer maar dan wat korter tot hij alleen het standaard opstart scherm laat zien en daarna na weer opstarten laat hij niks meer zien. Ik heb toen de harde schijf en de accu eruit gehaald maar dit maakte ook niet uit, ik denk dus dat het aan de hardware licht. Toen heb ik met een stofzuiger de fan uitgezogen maar dit maakte ook niet uit.

wat kan het zijn?

Dat gebeurt tijdens het werken, of als er even niets gedaan word met de laptop ...
Als het dus het laatste is, niets doen met laptop, dan slaat je energiebewaking/slaapstand aan, is op zich niets verkeerd mee hoor, je kan em toch weer aan de gang krijgen door op je touchpad te klikken.

Knippert er dan ook een lampje als het probleem zich voordoet?

doet de laptop ook zo vreemd als je hem aan de voeding hangt of alleen op de accu???

Het zou natuurlijk kunnen zijn dat je voeding kapot is en dat die dus alleen maar opstart op de accu die inmiddels leeg zou zijn....

Het is maar een ideetje

Laatst bewerkt:
Hij staat niet in stand by, er brand geen lampje behalve het powerlampje en zowel op de accu als op de netstroom doet hij nog steeds niets. Touchpad werkt niet wel knipperd het lampje van het 'denken' als je de cd lade opendoed waardoor het lijkt alsof hij het dus nog wel doed maar alleen geen beeld meer geeft....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan