Geen beeld meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ennasil

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2009
Ik heb een acer laptop. Vorige week op een avond, werd het beeld inneens zwart, en ik kon heel erg vaag in de verte nog een beetje zien als ik er een hele hoop licht op scheen. Je snapt het al, daar valt niet mee te werken! Soms als ik op het knopje druk dat hij doorschakelt naar een ander scherm heb ik een halve seconde een licht scherm. We hebben hem nu aangesloten op het beeldscherm van mijn andere computer, maar zo kan dat natuurlijk niet langer, want de laptop is nog maar een jaar oud! :shocked: Het zou de beeldbuis kunnen zijn? Het lijkt alsof de 'lamp' achter mijn scherm gewoon 'uit' is gevallen, dat er gewoon geen licht meer achter zit. Heeft iemand een idee wat dit is, en iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt! :thumb:

Hoi,

Ik zou toch maar kijken of je nog de garantie kan aanspreken want als je op een extern beeld wel beeld hebt ben ik bang dat je scherm van je notebook defect is.

Modag

Hoi Ennasil,

Jouw probleem wordt veroorzaakt door een defecte inverter.
Defecte inverters komen bij Acer helaas vaker voor.
Zo'n inverter kost een paart tientjes, maar de arbeidskosten zijn vaak hoog en als je hem dus laat repareren moet je toch rekening houden dat het zo'n 100 euro gaat kosten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan