Geen beeld meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchli

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Hallo,

Ik krijg geen beeld meer op mijn laptop. Het gebeurde nadat ik mijn laptop op standby had staan, het het weer 'wakker' maakte.
Ik dacht in eerste instantie dat het stekkertje niet meer goed zat, deze heb ik geprobeerd opnieuw in te klikken in het moederbord, maar zonder succes. Toen dacht ik dat er iets is met het scherm zelf. Ik had toen een externe monitor aangesloten om dit te checken, maar zelfs de externe monitor kreeg geen signaal.
Betekend dit dat mijn grafische kaart kapot is? of iets met de moederbord? Of kan het iets anders zijn?

Hoe is dit op te lossen / of hoe kan ik uitzoeken wat er mis is?

Hallo,

Ik krijg geen beeld meer op mijn laptop. Het gebeurde nadat ik mijn laptop op standby had staan, het het weer 'wakker' maakte.
Ik dacht in eerste instantie dat het stekkertje niet meer goed zat, deze heb ik geprobeerd opnieuw in te klikken in het moederbord, maar zonder succes. Toen dacht ik dat er iets is met het scherm zelf. Ik had toen een externe monitor aangesloten om dit te checken, maar zelfs de externe monitor kreeg geen signaal.
Betekend dit dat mijn grafische kaart kapot is? of iets met de moederbord? Of kan het iets anders zijn?

Hoe is dit op te lossen / of hoe kan ik uitzoeken wat er mis is?

Volgens mij is er iets met je grafishe kaart,maar eigenlijk klopt je vraag niet want bij de meeste Laptop's is de grafishe kaart ingebouwd op het moederbord,dus...probeer eens anders met je laptop langs te gaan bij een PCHERSTELGAST.

Heb zo'n probleem met 'n fraaie HP laptop gehad.
Meeste mensen willen zich niet branden aan zo'n laptop.
Opsturen? Ga maar vast voor 'n nieuwe kijken, want de kosten pasten ook vóór de crisis al niet meer bij je portemonnaie... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan