Geen beeld meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hattoo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2011
Ik heb een medion computer waar geen beld meer uit komt. ik heb de nvidia geforce 6610 lx +eruit gehaald en er een werkenden nvidia 8800 gtx geistaleerd en nog geen beeld!! Toen ik er een stroom kabel uit trok hoorde ik wel een vreemde beep achtige toon!! de grafische kaart heeft twee stroom toevoeren !! wat kan het anders nog zijn hij begon op een gegeven moment te storen dan moest ik hem uit en aan zetten tot dat ie beeld gaf en op een gegeven moment deed die hellemaal niks meer!!

Help !!!!!!!!!!!!!!

geen beeld meer

Nee monitor is goed heb er nu en andere pc op !! ik snap er niks van want het moeder board beept ook als je de stroom van de grafische kaart haalt. Wie kan me helpen en ik heb ook al weinig verstand van pc's

Stroomkabels kun je beter met rust laten, als je computer draait.
Beep-tonen horen normaliter bij je bios.
Zoek eens een biosupdate, wellicht brengt dat uitkomst. Let wel een bios updaten is niet geheel zonder risico.
Resumerend, type van je moederbord, fabrikant van je moederbord en opzoeken of er een nieuwer bios is voor jouw mobo.
De huidige versie van je bios vindt je bij het opstarten, of in de grafische interface van je bios. Bij het opstarten F2, delete o.i.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan