Geen beeld met de Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

hcblids

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2008
Ik heb een Sapphire HD5750 1 GB GDDR5 Videokaart heeft altijd goed gewerkt in Asrock P43D1600Twins-1394

Maar nu wil ik hem aan een vriend geven, maar de Bios en Windows vista ziet de kaart helemaal niet van de 945GCT-HM, Ook heb ik de Bios op Pci-E gezet, maar krijg alleen beeld op de onboard videokaart, Iemand een idee?

Alvast bedankt

Hoe is de monitor op de kaart aangesloten? Via DVI of HDMI?

Probeer anders het BIOS een te herstellen en vervolgens de computer opnieuw te starten, zodat het BIOS de mogelijkheid de kaart automatisch opnieuw te detecteren.

Hoe is de monitor op de kaart aangesloten? Via DVI of HDMI?

Probeer anders het BIOS een te herstellen en vervolgens de computer opnieuw te starten, zodat het BIOS de mogelijkheid de kaart automatisch opnieuw te detecteren.
is aan gesloten op VGA via DVI, en Bios heeft compaq Bios

Bios hersteld en pc opnieuw opgestart maar niks

Ventilator draait wel, maar geen beeld, krijg alleen beeld op de onboard videokaart

Is de kaart volledig in de PCI-Express-sleuf geplaatst (geen contacten zichtbaar)? Probeer deze zo stevig mogelijk aan te drukken.

Is de kaart volledig in de PCI-Express-sleuf geplaatst (geen contacten zichtbaar)? Probeer deze zo stevig mogelijk aan te drukken.
Ja hij zit goed in de PCI-Express slot, alleen bij mij is die groen en de Pc van die goede vriend zwart

Ventilator draait wel, maar geen beeld, krijg alleen beeld op de onboard videokaart, echt wordt er niet goed van

Wordt de kaart in Windows herkent?
(Dus even met onboard Windows in en bij apparaatbeheer kijken)
Apparaatbeheer=> Windows toets en de R tegelijk indrukken, in het schermpje 'Uitvoeren' wat dan komt 'devmgmt.msc' typen en Enter drukken/op Ok klikken.

is je onboard uitgeschakeld in hardware ?
Ja maar hij blijft aan gaan via de onboard videokaart

Wordt de kaart in Windows herkent?
(Dus even met onboard Windows in en bij apparaatbeheer kijken)
Apparaatbeheer=> Windows toets en de R tegelijk indrukken, in het schermpje 'Uitvoeren' wat dan komt 'r' typen en Enter drukken/op Ok klikken.
Nee hij staat niet in Apparaatbeheer, hij vind hem gewoon niet :(

heb je de driver-cd van de kaart nog ?
Ja geprobeerd te installeren, krijg een foutmelding in het engels dat die de videokaart niet kan vinden, installatie word dan afgebroken,

Het gekke is dat de Sapphire HD5750 1 GB GDDR5 Videokaart altijd heeft gewerkt in de Asrock P43D1600Twins-1394

Uur geleden weer getest in mij eigen Pc Asrock P43D1600Twins-1394, daar doet die het gewoon

Pc van goede vriend 945GCT-HM krijg ik hem niet aan de praat, alles geprobeerd weet het niet meer

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan