geen beeld na dichtklappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dafke007

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
hallo wanneer de laptop aanstaat en ga hem effe niet meer gebruiken doe ik scherm gewoon dicht maar als ik dat trug open hoor ik laptop wel trug draaien maar krijg geen beeld:(

En als je op een toets drukt of met de muis beweegt, komt het beeld dan terug ?

nee ook niet en als ik op aan en uit knop druk gebeurt er ook nix alleen als ik die paar seconde inhoud valt pc helemaal uit:eek:

Ja dat laatste is bij mij ook, dat is zeg maar de reset functie.

Als je onder energiebeheer (tabblad) geavanceerd kijkt.

Wat staat er dan ?

Bij mij staat er
- wanneer ik het beeldscherm dicht klap: geen actie
- aan/uit schakelaar: afsluiten
- slaapknop: stand-by

als ik het scherm dichtklap staat er : stand-by inschakelen
en van schakelaar : afsluiten

Als mijn notebook op stand-by staat moet ik op de aan/uit knop drukken om hem weer aan te krijgen, soms moet ik op een knoppie drukken of even met de muis bewegen om de screensaver weg te krijgen, en dan komt mijn Windows log-in scherm tevoorschijn.

Misschien kun je de fabrikant en/of leverancier mailen, wellicht zit er iets niet goed.
Wat voor laptop/notebook heb je eigenlijk ?

Als ik het goed heb ken ik ook iemand met een Toshiba notebook, zal eens aan hem vragen of hij ook zoiets heeft of dat hij een oplossing weet.

Edit: mailtje is de deur uit.

Laatst bewerkt:
Standby haal ik eruit door op de powerknop te drukken of gewoon een toets in te drukken! nooit gehad dit probleem.
Laat hem eens de software van toshiba downloaden die heeft ook invloed op standby en dergelijke weet de naam niet precies uit het hoofd maar regeld accuverbruik enz

Dus probeer het eens, als je weet welke software hij bedoeld.

Welke software heb je er van Toshiba op staan ?
Daar staat waarschijnlijk ook iets tussen met energie of power. Bij mij Asus heet dat programma'tje "Power4 Gear+", daarin kun je dus de energie instellingen van je notebook regelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan