Geen beeld na het opstarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Silas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Silas

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Hallo,

Ik draai nu al een half jaar op windows vista ultimate, ik heb nu dat hij na het opstarten geen beeld geeft, het beeld valt weg als het logo van microsoft in beeld zou moeten komen. geluid werkt nog wel, ik kan ook gewoon inloggen.

Nu ik probeer de monitor in de andere uitgang van mijn videokaart te doen heb ik wel beeld, maar wel in een standaard resolutie. ik kan de resolutie ook niet aanpassen naar die van mijn scherm, ik kan maximaal 1280 x 960. ik heb gekeken of er iets van nvidia draait, dit is wel het geval maar ik weet niet zeker of het de driver is.

Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!!!

Hallo,

Ik draai nu al een half jaar op windows vista ultimate, ik heb nu dat hij na het opstarten geen beeld geeft, het beeld valt weg als het logo van microsoft in beeld zou moeten komen. geluid werkt nog wel, ik kan ook gewoon inloggen.

Nu ik probeer de monitor in de andere uitgang van mijn videokaart te doen heb ik wel beeld, maar wel in een standaard resolutie. ik kan de resolutie ook niet aanpassen naar die van mijn scherm, ik kan maximaal 1280 x 960. ik heb gekeken of er iets van nvidia draait, dit is wel het geval maar ik weet niet zeker of het de driver is.

Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!!!

Is het zo dat je aparte videokaart hebt en een onboard videokaart??
Mss dat je de drivers eens moet update, ja kan de drivers en de updates van drivers allemaal vinden op de site van de computerproducent (vb.HP, Acer,...)

Drivers updaten helpt niet:( weet iemand misschien hoe je kan zien of je driver goed opgestart is en blijft draaien?

Het probleem was een kapote videokaart, mijn pc gaat nu terug voor garantie:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan