Geen beeld na installatie moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

annouska

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb gisteren een nieuw moederbord asrock g31m-gs r2.0 geinstalleerd in onze packard bell istart j9200. Toen ik heb aan ging zetten hoorde ik 1 piep (die ik voor hij stuk ging ook hoorde) maar mijn beeldscherm gaf aan dat er geen signaal was en toen kwam er ook geen beeld.

Ik vroeg me af wat het probleem kan zijn. Ik heb mijn 2 jaar oude video kaart Geforce 7500LE 64mb erin gestopt die het in mijn oude computer nog goed deed. Ik weet dus niet of het daar aan kan liggen.

Kan iemand mij helpen?

Heb je de proscessor er goed ingezet? en koelpasta een dipje?

En je koeler er goed op?
Geheugen goed gezet?

ik heb even bij de moederbord bliebjes gekeken en daar geeft één bliepje een geheugen probleem aan. Heb je het geheugen van het oude moederbord gebruikt. Was dat in orde?
past dat wel op het nieuwe moederbord?

Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb gisteren een nieuw moederbord asrock g31m-gs r2.0 geinstalleerd in onze packard bell istart j9200. Toen ik heb aan ging zetten hoorde ik 1 piep (die ik voor hij stuk ging ook hoorde) maar mijn beeldscherm gaf aan dat er geen signaal was en toen kwam er ook geen beeld.

Ik vroeg me af wat het probleem kan zijn. Ik heb mijn 2 jaar oude video kaart Geforce 7500LE 64mb erin gestopt die het in mijn oude computer nog goed deed. Ik weet dus niet of het daar aan kan liggen.

Kan iemand mij helpen?

Ik heb hier hetzelfde probleem. Ik heb zelf een nieuwe meegekregen omdat misschien klein fabrieksfoutje, Maar nog steeds niet. Computer gaat wel aan. En de videokaart geheugen etc. Past gewoon allemaal op het moederbord. Handleiding is in het engels, Zelfs als je videokaart eruit haalt en gewoon de vga aansluiting gebruikt (Onboard) Werkt niet.

Sorry voor late reactie, maar ik heb een nieuw geheugen erin gedaan. En nu krijg ik geen bliep meer. alleen gewoon een normaal opstart geluid + geluid van de koelers.. Maar nog steeds geen beeld.

Hoeveel Gb geheugen heb je er in gezet?
Welk os heb je? XP?

Hoeveel Gb geheugen heb je er in gezet?
Welk os heb je? XP?

Ik heb geprobeerd met 1 gig ddr 2 800 mhz
En ook 2x 1 gig ddr 800 mhz geprobeerd.

Bij mij ook gewoon normaal opstart geluid.
Ik ga hem morgen gewoon omruilen voor een beter merk.
Voor deze computer gebruik ik windows xp prof 32 bits

Heb je DDR geheugen? Is dat geschikt voor Asrock?

Zet er eens een andere kaart in.

Laatst bewerkt:
Heb je DDR geheugen? Is dat geschikt voor Asrock?

Zet er eens een andere kaart in.

Ik heb er al een andere kaart ingedaan. Dat werkt ook niet. DDR geheugen is niet geschikt alleen ddr2.

De apparatuur die op moederbord zitten werken gewoon wel allemaal op andere computer. Vreemd allemaal.

Tja. DDR is GEEN DDR2,he.

Dat wordt kijken voor ander geheugen.
Kijk eens hier op Marktplaats.
Kijk eens op www.tweakers.nl
Bij geheugen

annouska.. hoever staat het met jou probleem?

Laatst bewerkt door een moderator:
@19hunter91,

Ik heb je bericht aangepast. De opmerking was niet nodig. Graag even een misbruikmelding geven, als iemand mee lift in een ander zijn / haar topic.

Sorry voor late reactie, maar ik heb een nieuw geheugen erin gedaan. En nu krijg ik geen bliep meer. alleen gewoon een normaal opstart geluid + geluid van de koelers.. Maar nog steeds geen beeld.

Haal je geheugen er eens uit,en dan de oude erin.
Doet hij het dan weer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan