Geen beeld na opstarten.. (HELP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

snoopy737

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2008
hallo, ik heb gisteravond mijn windows xp opnieuw geinstalleerd, helemaal geen problemen daarna gehad, ik was net een beetje mijn drivers enzo opnieuw aan het installeren, toen kwam ik aan bij mijn videokaart cd, voor beeldschermmooiheid(je begrijt me wel)... ik was klaar met de installatie en opeens zie ik alleen nog maar mijn achtergrond van mijn pc, geen bureaublad ofzo, alleen maar de achtergrond. Ik kon niks meer doen, me muis deed niks en ctrl+alt+delete deed ook niks ook geen alt+F4. Dus ik heb mijn computer maar even opnieuw opgestart, nu begon het probleem. Hij begint op te starten en dan nadat je windows xp langs ziet glijden dat hij laad, horen mijn gebruikers te verschijnen, maar is het plotseling zwart beeld en dan word het donkerblauw. Dit blijft aanhouden.... Hoe los ik dit op? Zodat ik weer lekker op mn pctje kan?... help alstublieft ! :( alvast bedankt;)

allereerst moet je in veilige modus zien te komen, druk op F8 tijdens het opstarten tot je een soort menu-tje krijgt.

vervolgens verwijder je de driver via Start>configuratiescherm>systeem>hardware>apparaatbeheer>beeldschermadapter oid. rechtermuisknop installatie ongedaan maken.

start nu de computer opnieuw op en download de laatste driver van de fabrikant van je videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan