geen beeld na opstarten XP / Dell c400

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen1975

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2010
Hallo,

ik heb een Dell C400 notebook.
Ik heb pas opnieuw XP geinstalleerd via een externe USB cd speler, omdat er geen interne in zit.
Het is niet mogelijk te booten via deze USB cd speler, ik heb geinstalleerd terwijl XP draaide.

Na installatie stond de resolutie erg laag, dus grote iconen.
Ik wilde dit verhogen, maar dat kon niet.
Daarna heb ik nog wat geprobeerd, maar dat wilde niet, ik heb het window weg geklilkt en de PC afgesloten.

Gisteren starte ik de pc op en kreeg netjes het Windows logo in beeld, maar daarna helaas een zwart scherm.
Ik hoor wel de Windows tune, dus hij start goed op.

Ik heb van alles geprobeerd:
opstarten via VGA modus, veilige modus, laatst bekende instellingen, enz. Kortom via alle mogenlijkheden van het bootmenu.

Daarna geprobeerd via de externe cd speler, (boot volgorde staat goed), maar dat wil dus niet.

Ook geprobeerd of een andere monitor werkt, maar dat wil ook niet, de monitor reageert wel (adjustig settings), maar geen beeld.

Wie-o-wie heef teen goede tip voor mij om dit terug te zetten zonder dat je beeld hebt, of hoe ik XP opnieuw kan installeren.

Alsvast bedankt voor het lezen, ik hoop dat iemand iets weet.

Groet Jeroen

Heb je ook alle drivers (chipset, videokaart, audio, etc. etc.) opnieuw geïnstalleerd?

Dat zou ik graag doen, ware het niet dat ik geen beeld heb, ik kan dus niks instaleren/bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan