Geen beeld na/tijdens opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naam123

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2008
Berichten
30
Hey,

Laatst heb ik mijn beeldscherm van de DVI uitgang op pc afgekoppeld terwijl de pc aanstond. Daarna sloot ik mijn beeldscherm weer aan en op een of andere manier gaf het beeld toen no signal. Hierna blijft na het opstarten het windows logo het beeld op zwart (no signal).
Dit heb ik al eens eerder gehad, toen zat het probleem bij een verkeerde instelling van meerdere monitoren in windows. Door op beide uitgangen een monitor aan te sluiten kon ik op het bureaublad komen en zo de volgorde van monitoren instellen.

Als ik nu twee monitoren aansluit blijft het beeld op beide monitoren zwart (na het windows logo). Opstarten in veilige modus en VGA modus lukt wel, maar dan krijg ik de nVidia nview desktop manager niet opgestart.

Wie kan mij verder helpen?
 
Nou ik heb twee verschillende beeldschermen op mijn pc aangesloten. 1 op de DVI uitgang en 1 op de VGA uitgang. Met de schermen zelf is niks mis, het zou heel misschien zijn dat de pc beide schermen een signaal geeft dat ze op een of andere manier niet kunnen verwerken, maar dat lijkt me sterk (een 4bit signaal ofzo)

Mijn ene scherm is een samsung syncmaster 206BW en het andere een kleiner TFT medion schermpje.
 
probeer dit eens:
start op in vga modus en kijk dan bij de instellingen van je videokaart.
als je het niet weet probeer gewoon de defaults te laden.
 
Je opmerking over defaults laden bracht me op het idee toch maar de drivers van de videokaart opnieuw te installeren, ook al had ik de nieuwste driver... Na een nieuwe install zijn de settings weer naar default natuurlijk en tada het werkt weer.

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan