Geen beeld nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsjustme

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2012
Processor: AMD FX-8320 Black Edition
HDD: WD Green WD20EZRX 2TB
Moederbord: ASRock 970 Extreme4
Behuizing: Zalman 11 plus
Voeding: XFX Core edition PRO550W
Videokaart: Sapphire RADEON HD7870 Dual-X
Ram: Kingston HyperX 8 GB DDR3-1600 Kit

Ik heb net een nieuwe PC gebouwd met bovenstaande. Het probleem is dat er geen beeld is. Alles is aangesloten en alle fans gaan aan, ook die van de videokaart. Ik heb het met VGA en HDMI geprobeerd maar toch niets. Weet iemand een oplossing?

Goedemorgen,

Je hebt ook de extra power aansluiting op de videokaart aangesloten en de 4 polige aansluiting op het moederbord?

Ik heb er 2 op de videokaart en 1 op het moederbord. Met mijn andere voeding had ik wel een 4 polige aansluiting maar bij deze is het gewoon 1 grote die volledig past.

Hoi,

Oke,kunnen we dat uitsluiten misschien dan een mogelijkheid om de videokaart in een andere pc te proberen. En ik zie ook hier dat je moederbord je processor niet ondersteund althans volgens lijst

Ik heb gezien dat mensen deze processor gebruiken op dit moederbord, dus dat kan het probleem ook niet zijn :(

Vraag mij af welke bios versie erop staat, lees dat er vanaf versie 2.3 ook andere FX procs worden ondersteund.

Krijg je wel bios beeps als het geheugen en videokaart eruit zijn?

Heb je voor de beeps geen luidspreker nodig? En hoe kan de BIOS nou weer geupdatet worden zonder beeld:confused:

Hoi,

Inderdaad is een goeie enige optie is dat te doen door een processor er in te zetten die wel wordt ondersteund misschien even met winkel opnemen waar spullen zijn gekocht.

Laatst bewerkt:
20 Chassis Speaker Header (SPEAKER 1, White)
Heb je een speaker in de kast zitten?
Staat er op de eeprom welk uitvoering van de bios erin zit?
Vaak wil een moederbord wel opstarten ondanks dat er een slechte ondersteuning is in de bios voor een soortgelijke CPU dus het kan best wat anders wezen.

Volgens mij zit er geen speaker in de kast. Het moederbord gaat ook aan en ik zie 2 nullen oplichten op het moederbord. Ik kijk thuis wel even wat er op de eeprom staat.

Processor zat niet goed vast. podjandorie! Waarom ben ik altijd zo een dombo!!
iig bedankt voor de reacties

Laatst bewerkt door een moderator:
Processor zat niet goed vast. podjandorie! Waarom ben ik altijd zo een dombo!!
iig bedankt voor de reacties

Je bent nooit te oud om van je eigen fouten te leren.;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Kan dom zijn maar foutjes maken doen we allemaal maar als hij nu wel werkt is het toch goed, en een les voor de volgende keer .succes verder

Ps even je tekst aangepast aangezien we dit niet willen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan