Geen beeld op de labtop

Status
Niet open voor verdere reacties.

krstn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Hallo allemaal,

Mijn labtop, compaq presario 1246 geeft geen beeld meer. Nu wilde ik daar een externe monitor op aansluiten.
Nu zie je het opstarten van windows gewoon meteen op het scherm, maar als windows 98 is opgestart dan zie je niks meer.
Ik kan dus geen driver installeren op de labtop omdat ik daar niks op kan zien.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
En weet iemand misschien ook hoeveel het kost om zoiets te repareren.

Alvast bedankt

Groeten

KRSTN

Krstn,

Heb je ook al geprobeerd om in veilige modus op te starten ?? Als je dit al lukt zou je eens kunnen kijken of je videokaart drivers ge-update moeten worden.

Remy

Hoi,

Ik heb nog niet in de veilige modus opgestart, maar......
mijn labtop geeft geen beeld meer, eerst wel maar dan viel het beeld af en toe weg, als ik er nog een beetje aan bewoog dan kwam het beeld weer.
Nu is het beeld helemaal weg. Je ziet het nog wel maar dan in het donker, het is net alsof het licht is uitgegaan.

mzzl

krstn

Volgens mij zit er een breuk in de voeding naar je LCD-scherm van je laptop zo te horen.

Ik weet niet of dit uberhaupt te repareren is en hoeveel dit gaat kosten....:confused:

Remy

''Klap'' je laptop es dicht en weer open als et beeld donker/zwart is. Floept ie nu weer terug?

Kan je een extern scherm aansluiten op je laptop. Als die het wel doet weet je dat het aan je kabel of je scherm ligt.

Geplaatst door Wim1960
Kan je een extern scherm aansluiten op je laptop. Als die het wel doet weet je dat het aan je kabel of je scherm ligt.

Nu wilde ik daar een externe monitor op aansluiten.
Nu zie je het opstarten van windows gewoon meteen op het scherm, maar als windows 98 is opgestart dan zie je niks meer.

Sorry, ik was tussendoor met wat anders bezig. Ik zal beter opletten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan