geen beeld op extern scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fused84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2010
Ik heb een HP Pavillion DV9670ED op Win 7HP met een probleem mbt. mijn externe scherm.

Als ik thuis ben werk ik graag met een 2e scherm dus koppel ik een 21.5" Samsung scherm aan mijn notebook, tot voor kort ging dit probleemloos.
Gisteravond viel mijn beeld echter opeens weg en deze kwam niet meer terug, ik heb het scherm op een oude notebook getest dus het scherm is het niet, ook een ander (werkend) scherm geeft op mijn notebook geen beeld.

Als ik het scherm aansluit en ik in Windows kijk wordt het scherm wel als herkend, er staat gewoon syncmaster en ik kan de resolutie en locatie van het scherm gewoon aanpassen, het scherm zelf blijft echter zwart, ook als ik een ander scherm aansluit staat er netjes wat er aangesloten is.

ik heb van nvidia.com de nieuwste drivers gedownload en geïnstalleerd dus daar lijkt het niet in te zitten, op het scherm van mijn notebook zelf heb ik gewoon beeld.

Ter info, mijn externe scherm is aangesloten via een VGA kabel, op het scherm zelf zit naast een VGA poort ook een DVI poort, deze heb ik op mijn notebook niet. Op mijn notebook zit wel een HDMI poort, nu kan ik een HDMI-DVI kabel gaan halen maar wat is de kans dat dit het probleen zou oplossen (voordat ik voor niks een dure kabel ga kopen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan