geen beeld op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

kcavia

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Hallo,

ik heb hier een Promedion D27ES laptop. Als ik hem aanzet krijg ik geen beeld, ook niet heel kort. gewoon zwart en er gebeurt niets. ik hoor de computer wel draaien. En als ik via de achterkant de laptop op een gewoon beeldscherm aansluit blijft het beeldscherm ook op "no signal" staan.

weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen of hoe ik het misschien kan maken?

groeten

Lijkt ernstig op kapotte videokaart en aangezien deze bij dit type laptop geintegreerd is in het moederboard, lijkt het er zeer ernstig uit te zien....
[vooral omdat het scherm bij het opstarten ook zwart blijft, anders zou het misschien de driver van de kaart kunnen zijn]
Je kunt nog proberen of je, als je opstart, op DEL drukt, nog wel het bios kunt zien...

nee dan gebeurt er ook niets :( En als ik hem in de winkel laat repareren kan ik net zo goed een nieuwe kopen he?

Meestal lopen de tarieven bij reparateurs zo snel op dat je inderdaad beter een nieuwe kunt kopen.... na [dure] reparatie blijft het toch een laptop uit 2003....
Ondertussen zijn laptops ook relatief goedkoper geworden [meer geheugen, groter beeldscherm, snellere/dikkere drive voor dezelfde prijs als in 2003]

naja helaas het werd toch tijd voor een nieuwe, hij is inderdaad al weer jaren oud.

maar toch bedankt voor jullie reacties:thumb:

D27es

Beste mijnheer/mevrouw,

Ik zag dat u een laptop D27ES heeft waarvan het scherm het niet meer doet.
Zou ik de laptop van u over mogen nemen?
Ik heb namelijk ook zo'n laptop waar ik onderdelen voor zoek.

Graag verneem ik een reactie van u.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Marco Nagelhout

het spijt me, ik heb de laptop weg gedaan. succes met zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan