Geen beeld op monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaSaxon

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2006
Hoi

Mijn Compaq WF 1907v monitor blijft zwart beeld geven.
Hij doet dus helemaal niets.

Het power knopje knippert groen. Deze hoort gewoon continu groen te branden, of voor slaapstand oranje.
Op de Compaq website en in de bijgeleverde documentatie lees ik niets over knipperende powerknopjes.

Ik heb al andere kabels gebruikt en een andere computer aangesloten om e.e.a. uit te sluiten, maar dit alles zonder resultaat.

Kan iemand helpen?

Bij voorbaat dank

Hoi,

Denk dat je het wel geprobeerd hebt maar ik lees het niet dus bij deze heb je het al met een andere monitor geprobeerd?
Of deze monitor op een andere pc
Modag

Hoi Modag.

Ja dit heb ik al geprobeerd.
Staat volgens mij ook in mijn eerste bericht.:)

:thumb: Mega

Goedemorgen nog niet wakker geloof ik ,dan blijft denk over om als er nog garantie op zit om terug te gaan naar de winkel.

Modag

Deze was ik dus wel veregeten te melden.
Ik ben er al mee terug geweest, maar de diagnose "helemaal kapot" werd mij iets te snel gesteld.
De jongeman in de winkel kon mij ook niet vertellen waarom het knopje blijft knipperen.
Dit knipperen doet hij natuurlijk niet zomaar. Dit is volgens mij een geprogrammeerd diagnose hulpmiddel. Zoiets als biospiepjes.

Ik neem wel contact op met de importeur.

Hoi,

Is hij uit de garantie?

Modag

Laatst bewerkt:
Helaas

Yep

Meer dan twee jaar oud, en gekocht in de tijd dat er maar één jaar garantie op zat.:mad:

Ik ben aan het proberen om chat contact te krijgen met HP. tot noch toe gaat dit lastig.

Hoi,

Morgen kan je ook bellen misschien wel zo makkelijk.

Modag

Moeilijker kan niet

Ik ga morgen idd maar ff bellen.
Het stoom komt ondertussen uit mijn oren door een volledig onwerkbaar inlogsysteem bij de HP chathulp.

Ga nu eerst ff afkoelen met de tour de France en een biertje.

Vandaag met HP gebeld.
Voor een telefonisch consult buiten de garantieperiode vragen ze dus 15.95 Eutjes.
Lekkere service!

Ik ligt zijn ruggetje vanmiddag ff. Kijken of het aan de lamp ligt, of misschien een lekke condensator.

Ik kan nergens een lijstje vinden met led-blink codes voor deze monitor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan