geen beeld op nieuwe kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

heyheyhey

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
Berichten
177
hallo iedereen kheb hier een probleem.
Omdat ik de laaste tijd veel problemen heb gehad met mijn grafische heb ik maar een nieuwe kaart gaan halen.
tis namelijk een ati 9600,maar nu ik steek die kaart in men pc en als ik opstart krijg ik geen beeld.
mijne oude kaart is een ati 9000 en met deze kaart heb ik wel beeld.

Moet ik iets instellen in de bios vooraleer ik deze kaart kan gebruiken.mijne oude kaart had 64mB en men nieuwe 256MB

alvast bedankt
 
Je hoeft niks te installeren, behalve de drivers die bij je kaart zitten. Als het goed is moet je pc gewoon opstarten met beeld, waarna je in windows de drivers kan installeren. Ik heb dit ook wel vaker met Ati kaarten meegemaakt. Zit er op deze een voedingaansluiting? Ik zou dit doen:

- Kaart er uit halen en nog een keer er in steken.
- Indien er een voedingskabeltje aan zit, probeer eens een andere aansluiting, als het goed is moet ie het dan doen, doet ie het dan nog niet, ga dan maar terug naar de dealer.
 
Geplaatst door heyheyhey
hallo iedereen


Moet ik iets instellen in de bios vooraleer ik deze kaart kan gebruiken.mijne oude kaart had 64mB en men nieuwe 256MB

alvast bedankt

in principe hoef je niks in het bios aan te passen,
maar denk eeerder dat die nieuwe kaart niet goed is:confused:
 
neje op deze kaart zit geen voeding.
mij vriend heeft die geprobeerd op zijn computer en daar werkt die wel.enja ik heb die drivers al geinstalleerd en als ik de kaart erinsteekn werkt het niet moet je niets in bios wijzigen ze zeggen van wel:(
 
was die oude kaart een onboard-card, zo niet, heb je wel eerst de drivers van de oude kaart verwijderd?
 
Laatst bewerkt:
ja de drivers zijn verwijderd en de nieuwe zijn geinstalleerd.maar die wilt toch nie werken.
 
Idd, als die andere een onboard kaart is, moet je die disabelen via systeembeheer. Maar je zou bij het opstarten wel beeld moeten krijgen. In het bios hoef je niks aan te passen.
 
wat voor pc heb je dan?
(prodessor, geheugen)
een videokaart kan nooit te zwaar zijn voor je pc
 
Geplaatst door Franz
wat voor pc heb je dan?
(prodessor, geheugen)
een videokaart kan nooit te zwaar zijn voor je pc

En kun je daar gelijk de grootte van je voeding bij vertellen? (aantal watts)
 
heb je gelijk in basvdK, de nieuwste kaarten hebben toch minimaal 300 watt nodig.
 
jah voeding is 300 wat en proseccor is celeron 2.4 en 512 Ram geheugen en moederbord ondersteund 8x AGP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan