Geen beeld op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdonkers

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
106
Ik heb gisteren mijn pc los gehaald om te kijken welk type ram ik erin had zitten en daarna weer terug gestopt. Daarna heb ik mijn DVD-RW speler 1 plek omlaag gezet. Nu wou ik die Pc opstarten en krijg ik geen beeld meer ?

Heb een DVI aansluiting op me GeFore 8800 GTS zitten. En die heb ik ook al 2-3x opnieuw erin gezet. Ook de ram opnieuw erin gedaan Maar nog geen beeld.

Je hoort alles gewoon draaien en ziet het ook draaien. Onboard krijg ik ook geen beeld. Gisteren ochtend werkte alles nog gewoon. Iemand enig idee ?

Ik krijg dus gewoon zwart beeld. Me scherm blijft in stand-by zeg maar.

Gr.
 
heb je wel die 6pin connector op je GPU aangesloten ? anders krijg je geen beeld natuurlijk
 
Ja die zwarte met 1 gele draad geloof ik op de videokaart ? Zoja dan is die ook gewoon aangesloten.
 
Heb even op me andere scherm geprobeerd waar deze pc op aangesloten is en ook geen beeld. Zit dus echt in de PC iets fout. De koeler van de 8800GTS gaat wel gewoon rond. Dus denk ook niet dat die kapot is. Maar vind het ook raar dat onboard het dan ook niet doet.
 
Probleem gevonden,

Hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik niet maar me RAM zat dus verkeerd om erin... Maja het is opgelost hij werkt weer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan