Geen beeld op tft wel op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

lgroot

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2002
Beste mensen,
Op 1 of andere manier geeft mijn tft monitor geen beeld meer vanuit de dvi naar vga. De tv out van de videokaart geeft wel beeld als ik de pc opstart in veilige modus of vga modus. Ik zit nu dus dit email te typen op de tv (wat eigenlijk geen doen is namelijk een ktv). Dit probleem is spontaan gekomen toen ik de pc opstarte. Monitor op andere pc aansluiten geeft geen probleem, tevens andersom (dus mijn pc op andere monitor (wat een CRT is) ). Aantgal herz staat op 60 lijkt mij ook het probleem niet. Weet iemand nog wat te doen?
(let niet te veel op speling omdat mijn tv nogal kleine letters aangeeft :)

Is dat TFT scherm nieuw, of heeft hij het eerste wel gedaan (met dezelfde resolutieinstellingen e.d.)?

niks veranderd alles heeft het gedaan.
TFT werkt prima op een andere pc.
Mjn Pc werkt prima op CRT monitor
alleen bij elkaar willen ze opeens niet meer (heeft het altijd goed gedaan)

Dat is inderdaad vreemd..
Ik ben bank dat ik je niet verder kan helpen.

Op de 1 of andere manier is in het configuratie van uw videokaart ik gok nvidea de tv als main screen gezet.
Even in het configuratie van nvidea of ati uw tft weer als main zetten

Re

ja zit idd wat in wat whisperTT zegt drivers opnieuw installe( nieuwste van de nvidia site) zou ook kunne helpen

succes:thumb:

Begrijp ik goed dat de VGA en S-video uitgang wél werken, en de DVI uitgang van je videokaart niet?

Je kunt uit de hardware (rechtsklikken op "Deze computer", Eigenschappen in het snelmenu; Apparaatbeheer klikken en onder Beeldschermadapters je grafische kaart rechtsklikken en verwijderen.

Als je je pc opnieuw start, word de hardware weer gedetecteerd en je driver opnieuw geïnstalleerd.

De DVI-uitgang kan naar de filistijnen zijn. Dit kan je testen door er een andere monitor met DVI op aan te sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan