Geen beeld op tv wanneer verbonden met pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djimmy

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2008
Hallo,

Ik weet dat er al vele topics over dit onderwerp zijn maar ik kan mijn vraag hier allemaal niet in vinden. Ik heb de volgende kabel gehaald bij een computerwinkel. Met aan de ene kant een S-Video en 3.5Mm jack plug -> Scart. Deze in me pc gedaan en tot zo ver ging alles perfect.

Computer aangezet, Tv aangezet. Maar geen beeld?!
Dus ik heb de nieuwste Nvidia driver gedownload. De wizzard gestart alles goed ingesteld (Pal B - Kloon). Maar nog steeds niks geen geluid en geen beeld.
Vervolgend TvTool gedownload, maar ook hiermee geen resultaat..

Nu heb ik het wel een keer voor elkaar gekregen dat er even geruis kwam op het scart kanaal, maar meer kwam er ook niet. Dit was wanneer ik een plaatje selecteerde in de Nvidia software om als voorbeeld te sturen.

Het gaat hier om een Geforce FX5200 kaart met Svideo out.

Iemand die dit probleem herkent of een oplossing weet want ik zit nou al 3 avonden te spelen ermee maar het wilt niet lukken..

Alvast bedankt.

bureaublad
rechtermuisknop eigenscappen
instellingen
beeldscherm meerdere monitors aanklikken,

btw probeer is wat andere pal b of g of andere configuraties

Ik heb zowel Pal-B als Pal-G geprobeerd dus daar ligt het niet aan.

De optie.
beeldscherm meerdere monitors aanklikken,

Kan ik niet vinden?
Wel staan er bij instellingen al 2 monitoren aangegeven.

oke ik kan namelijk kiezen, daar bij instellingen

ga nog is naar instellingen en dan geavanceerd en dan naar beeldscherm, hier kan je ook het een en ander aanpassen

Hier zie ik alleen maar me standaard computer monitor staan waar ik de eigenschappen van kan kijken en de vernieuwingsfrequentie kan aanpassen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan