Geen beeld, Piepjes, etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

shahab

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2008
Sinds paar uurtjes probleem.
Ik wou mijn pc opschonen met stof (was lang geleden, was ook nodig).. Toen ik klaar was gewoon alles terug gezet, maar sinds dan geen piepjes en geen beeld. Ook de USB ports doen het niet.
Normaal gezien als ik de pc opendoe, krijg ik 2 a 3 piepjes te horen, maar die zijn nu ook allemaal verdwenen.
Is dat een defecte moederbord? Ik kan nog proberen van de voeding te veranderen maar denk dat dat weinig zal uithalen.:confused:

Heb de RAM stukken der ook uitgehaald en nog altijd geen piepjes...
BIOS reset heb ik nog niet gedaan, kan ik wel proberen maar ben bang dat ik het alleen maar erger zal maken.

Kan een moederbord zó ineens kapot zijn? Toevallig op het moment dat ík mijn pc wil schoonkuisen? Of is er iets anders aan de hand?

Laat me raaden een Dell pc, ik dwnk dat je per. Jouw FAN stekkertje er uit hebt gezlgen en dat er componenten oververhit zijn geraakt en stuk zijn gegaan door de hitte. Welke het zijn woddt moeilijk om te achterhalen.

Hmm nee tis een Medion pc aangekocht augustus vorig jaar.

Alle fanners doen het nog steeds hoor.
Stel da ik zo'n fan zou kapot gemaakt hebben met mijn hand, dan zouden de onderteeltjes op 20sec. overhit raken? Heb de pc niet langer dan dat aangezet sinds toen.

Alle stekkertjes aangesloten? Zet het geheugen in andere sloten. Heb je het stroom er afgehaald tijdens het schoonmaken?

[smallIMG]http://i41.tinypic.com/2duifpy.jpg[/smallIMG]

Hier een foto, geheugen veranderen van sloten hielp ook niet:(

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan