geen beeld van webcam contactpersoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

pebbles0208

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
Berichten
23
Beste allemaal,

Hopelijk kan een van jullie me helpen. Mijn laptop (acer 5100 serie) is in het bezit van een geintegreerde webcam. Die doet het goed, als hij is ingeschakeld zie ik mezelf en ziet mijn contactpersoon mij ook.
Mijn concactpersoon heeft een webcam maar ik zie haar niet als ze de webcam ingeschakeld heeft. Zij ziet zichzelf echter wel. Waar ligt dit nu aan, aan mijn instellingen of ligt het probleem bij haar??
Als het aan mij ligt, welke instellingen moet ik dan veranderen en waar vind ik die?
Als iemand me kan helpen zou dat geweldig zijn!!!
Bij voorbaat dank!
Gr P
 
Welk programma gebruik je in samenwerking met de camera?

Dit zal wel zoiets zijn als toestemming geven aan de ontvanger van de beelden!
 
Welk programma gebruik je in samenwerking met de camera?

Dit zal wel zoiets zijn als toestemming geven aan de ontvanger van de beelden!

Hallo Marcel,
Bedankt voor je reactie.
Ik gebruik windows live messenger wanneer ik de webcam gebruik. Mijn webcam is een acer orbicam, die webcam van de andere persoon is een logitech quickscan connect (of iets van die strekking). Bedoel je dit als je naar het programma vraagt?
Gr P
 
Ik zal even op zoek moeten naar een antwoord,want die heb ik niet zo kant en klaar!

Maar het zal wel zoiets zijn als elkaar uitnodigen of toestemming geven om elkaar beelden te bekijken,dus toestemming geven aan elkaar.

Hebben jullie ook een virusscanner draaien on evt een Firewall die iets tegen kan houden?

Ik ga wel even op zoek,en misschien dat je nog het juiste antwoord krijgt in die tussentijd,maar dat zie ik dan ook....................
 
Ik zal even op zoek moeten naar een antwoord,want die heb ik niet zo kant en klaar!

Maar het zal wel zoiets zijn als elkaar uitnodigen of toestemming geven om elkaar beelden te bekijken,dus toestemming geven aan elkaar.

Hebben jullie ook een virusscanner draaien on evt een Firewall die iets tegen kan houden?

Ik ga wel even op zoek,en misschien dat je nog het juiste antwoord krijgt in die tussentijd,maar dat zie ik dan ook....................

Ja, ik heb ook firewall draaien via windows XP en ik heb als virusscanner norton antivirus. Van mn contactpersoon weet ik het niet zeker, volgens mij heeft ze avg of OND 32 (kan dit).
 
Ik heb nog wat aanvullende info:
De contactpersoon draait windows XP onder apple operating system...kan dit het probleem zijn? En wat kunnen we daaraan doen?
Alvast bedankt! :thumb:
 
:confused: het probleem is nog steeds niet opgelost, het beeld blijft zwart. Ik heb eenmalig een kleine glimp op kunnen vangen maar dit zag eruit alsof een erg uitvergrote foto waarbij je blokjes zag.
Heeft iemand een oplossing voor mij? Thanx!
 
probleem..

Hallo!

Ik heb hetzelfde soort probleem,
Een vriendin en ik hebben allebei net een nieuwe laptop, met ingebouwde webcam.
Als ze haar cam aandoet, doet alles het perfect bij iedereen,
behalve bij mij..
Ze kan mij wel zien, maar ik haar niet..
Terwijl mijn cam het bij andere mensen wel gewoon doet..

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen want wij snappen er echt helemaal NIKS van..

Gr,

Dipsygabber & Dopeypower ;)
 
Welkom op helpmij Dipsygabber

Je stelt een vraag in een topic van iemand anders dat is niet de bedoeling. Daarnaast is het ook al een ouder topic.
Ik sluit het topic, je kan een nieuwe vraag stellen voor je probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan