geen beeld via dvi

Status
Niet open voor verdere reacties.

bkbkbk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2005
Hoi,

Ik heb net een nieuwe 22" scherm gekocht van LG (2ms, 3000:1 etc) maar nu heb ik een rare vraag.

Ik héb 2 aansluitingen (VGA,DVI) Ik héb 2 kabeltjes. De monitor kán het aan.
Ik héb de drivers geinstalleerd.

Nu is het probleem: zodra ik de VGA eruit haal komt er Digital te staan MAAR ook power save mode en dan gaat t scherm in standby

Hoe kan ik dit oplossen? Er zat geen handleiding in de doos naast Getting started.

Alvast bedankt!

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans vraag

Hoi,

Ik heb net een nieuwe 22" scherm gekocht van LG (2ms, 3000:1 etc) maar nu heb ik een rare vraag.

Nu is het probleem: zodra ik de VGA eruit haal komt er Digital te staan MAAR ook power save mode en dan gaat t scherm in standby

Hoe kan ik dit oplossen? Er zat geen handleiding in de doos naast Getting started.

Alvast bedankt!

Doet het scherm het wel zowel met VGA als met DVI kabel?

Hoi,

Alvast bedankt!

Je gebruikt of de dvi, of de vga, niet beide hoop ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan