Geen beeld wel geluid Salora tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

malou9

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Berichten
1
Als ik mijn tv aanzet, krijg ik de eerste 3 sec beeld vervolgens schakelt het beeld zich uit op zwart en blijft het geluid hoorbaar. ook is het mogelijk om te switchen tussen de zenders maar nog steeds geen beeld. Ik heb alle snoertjes en ook de kabel gecontroleerd maar het probleem blijft.

Half jaar geleden had ik dit probleem ook al en toen is ie teruggestuurd naar de fabrikant. Zij gaven toen aan dat het niet aan de tv lag maar aan een kabel. Deze kabels heb ik nu dus gecontroleerd en weet nu niet meer waar ik naar moet kijken. Wie weet wat ik er aan kan doen?
 
Heb je de kabels al vervangen door nieuwe? Wat voor TV-signaal heb je, Digitenne, Kabel? Hoe komt dit de TV binnen, via Scart of via Coax? Heb je al een andere TV aangesloten om te kijken of het daar aan ligt?
Het zou toch ook een storing in de TV kunnen zijn, een kapotte kabel geeft niet 3 seconden wel beeld, en daarna niet meer, maar misschien zit het probleem dus in het signaal..
 
Hetzelfde probleem

Hallo,
Ik heb ook zojuist een salora TV gekocht. Geeft idd een paar seconden een blauw scherm en dan gaat hij op zwart. Het geluid van de DVD is wel hoorbaar. Ligt het aan de TV of kan het ergens anders aan liggen. Ik heb de TV aangesloten via een TV-kabel rechtstreeks op de kabel.
groetjes,
Karlijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan