geen beeld, wel geluid, sony home cinema/upc hdmi vdr modem/ lg lcd

Status
Niet open voor verdere reacties.

rsteen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2010
GOEDEN AVOND,

Heb een nieuwe LCD TV van LG full HDMI, daarbij een HDMI modem van UPC en een home cinemaset van Sony.
in de vorige setting had ik wel beeld en geluid en als de tv aanstond schakelde die vanzelf uit als ik een dvd wilde afspelen.

Op de tv zitten HDMI aansluiting, 1 scart aansluiten en div gekleurde tullip aansluitingen
op de home cinema zit ene scart en ook div gekleurde tullip aansluitingen
op de upc box zit een hdmi aansluiting, scart aansluiting, en 2 tullipaansluitingen

wil eigenlijk ook een video aansluiten, maar nu gaat het al niet .

Zou iemand me kunnne vertellen hoe een en ander an t sluiten zodat ik geluid van de tv op de cinema boxen hoor en beeld heb van de dvd als ik die aanzet.

Vast heel hartelijk dank, ik wordt er beetje moedeloos van daar er nergens een voorbeeld gegeven wordt om deze samenstelling goed te monteren.

rob:

Zou dan de hcs op de scart aansluiten, dan gaat beeld en geluid over naar de tv en het geluid van de tv kan dezelfde route weer terug naar je hcs, als je die functie hebt op de hcs. Indien niet mogelijk, de tulpkabel gebruiken op de audio uit van je tv naar de aux in op je hcs. Om geluid van je tv over de hcs te laten lopen.
De upc box via de hdmi aansluiten op je tv.

jackall , bedankt

:thumb:Bedankt voor snelle reaktie, maar he nog steeds geen beeld wel geluid op beide manieren
Andere ideeen misschien.?
rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan