Geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Hallo,

Heb gisteren de compaq pressario 5471 open gemaakt en er een draadloos netwerk kaartje in gezet.
Kaart er weer uit omdat handleiding zegt :eerst de software installeren" . PC aan. Geeft geen beeld.
Monitor aan andere pc. Werkt prima.
PC open gemaakt. ventilator van processor staat stil.
Veel stof.

Wie weet waarom ik geen beeld krijg en vooral hoe ik het oplos.

mvg
henk

Heb je niet per ongeluk het draadje van de processorcooler losgetrokken?

Dat de ventilator van je processor stil staat is niet goed.

Ik geeg het een grote kans dat met het in- en uitbouwen van je netwerkkaart dat je videokaart een beetje los zit.

Maak je kast open en druk aan beide kanten tegelijk je videokaart aan. Als deze een beetje verschuift zat hij los.

PS. Hoor je geen piepjes bij het opstarten? Meestal als deze kaart los zit hoor je een paar piepjes.

Alle touwtjes zitten vast. Er zit geen videokaart in. Alles op moederboord.

henk

PS

Kan het niet krijgen van beeld op de monitor iets te maken hebben met de stilstaande fan van de processor????

Laatst bewerkt:
Stilstaande ventilator van cpu is ernstige zaak.

Maak hem schoon, zorg dat alles goed is aangesloten (3 keer kijken) en controleer met open kast of ie weer gaat draaien.

Geplaatst door nevola
Kan het niet krijgen van beeld op de monitor iets te maken hebben met de stilstaande fan van de processor????

Dat kan zeker ja, er zit een beveiliging op (als het een niet al te oude pc is) dat als de processor te warm wordt, hij automatisch uitschakeld/ processor niet meer gebruikt om beschadiging te voorkomen.

Lijkt op mijn probleem vandaag: wireless Sitecom netwerkkaart geplaats, geen beeld (lampjes van monitor blijven knipperen, terwijl normaal gesproken de monitor vanzelf aangaat als ik de pc aan doe). Kaartje eruit gehaald en ...... alles werkt weer. Maar ik wil dat het ook werkt met een wireless netwerkkaartje!

Oplossing gezocht: wie helpt?

@ MMU: Ik zou als ik jou was een ander topic openen, is handiger. Anders gaan er hier 2 topics door elkaar lopen. Dit is waarschijnlijk ook een heel ander probleem. Heb je het wireless netwerkkaartje al in een ander PCI slot geprobeerd?

waarschijnlijk moederbord naar de .....
allemaal bedankt.

grtz.,

henk sr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan