Geen Beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerfreak15

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
hallo ik zet laasts me pc aan en hij geeft geen beeld hij gaat wel aan ik heb al 3 verschillende videokaarten geprobeerd en 2 verschillende monitors maar hij geeft geen beeld weet iemand misschien waar het aan ligt?

Hoor je ook een geluid? Pieptoontjes?
Of start ie op de achtergrond normaal op?
Zie je nog beeld in dos? Zodra de pc is gestart? (zwart scherm, witte letters)

Stomme vraag: Brand er nog een power-lampje op de monitor, waaraan je kan zien dat de stroomkabel niet onderbroken is? Of dat je voeding van de pc nog wel 230 volt uitgaand mee schakeld?
Een enkele pc- voeding verzorgd ook de stroom voor de monitor.
Dit kun je zien als er 2 netsnoeren aan je voeding zitten.

Geplaatst door Paul-RT
Hoor je ook een geluid? Pieptoontjes?
Of start ie op de achtergrond normaal op?
Zie je nog beeld in dos? Zodra de pc is gestart? (zwart scherm, witte letters)

Stomme vraag: Brand er nog een power-lampje op de monitor, waaraan je kan zien dat de stroomkabel niet onderbroken is? Of dat je voeding van de pc nog wel 230 volt uitgaand mee schakeld?
Een enkele pc- voeding verzorgd ook de stroom voor de monitor.
Dit kun je zien als er 2 netsnoeren aan je voeding zitten.

geen geluid,wel brand het power licht of hij op de achtergrond helemaal opstart wet ik niet en mijn voeding is gewoon 230volt er zitten geen schakelaars op de achterkant en er zit maar 1 aansluiting op de achterkant

Als je pc normaal zou starten, krijg je dan een windows-geluid als ie is gestart? (ding-dong-ding......)
Krijg je die nu ook, alleen dan zonder beeld?

Je moet er even achter komen of je pc wel normaal aan het starten is.
Is dat het geval, dan kan ik je niet verder helpen.
Is dat niet zo, dan vrees ik je bios (of processor).

Je kunt nog proberen om alles los te halen, en 1 voor 1 alles weer netjes aansluiten.
Ook je processor / geheugen / kaarten / flatcables / voedingen / zelfs de bios-chip aandrukken.

Heb je onlangs een virus gehad?

P.s., klik voortaan op "reageer op bericht" ipv op "quote".... :)

ik hoor geen windows geluid ik heb alles vandaag er al opnieuw ingezet en ik ga de bioschip zo ff indrukken
mijn processor is nog goed en ik heb een celeron 300mhz

ik heb de bioschip aangedrukt maar geen beeld en ik hbe vandaag een pci kaart geprobeerd en ook geen beeld ik heb op die pci kaart 2 monitors geprobeerd
maar wrom krijg ik nog steeds geen beeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan