Geen Beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Nu heb ik weer, elke keer als ik mijn pc opstart heb ik geen beeld. Pas als het inlogscherm van Xp komt om een gebruikersnaam te kiezen dan springt mijn beeld pas aan...

Zodra ik dan in windows ben krijg ik de melding...

Rundll

Er is een uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van 'C:\windows\system32\awferror.dll*,Umonitor

Hoe kom ik hiervan af, ik kan me eigen bios niet in...:rolleyes:

Plaats dan eens een hijacklog bij aso.

ga dan naar ASO en haal daar de laatste versie van hijack op.
Mocht het dan nog fout gaan plaats daar dan even de vraag bij vragen over hijack.

Ik begrijp er niks van, alles loopt vast..als het aan mij ligt formateer ik de boel, maar dat gaat nou juist niet omdat ik geen beeld krijg

Start eens op in de veilige modus.
Tijdens opstarten op F8 drukken.
Dan kun je kiezen voor laatst bekende werkende configuratie.
Doe dat eens en als dat niet helpt dan ga je naar de veilige modus en start je op in vga modus.

Ik kan drukken op F8 wat ik wil maar ik zie toch geen beeld. ik kom me eigen bios niet eens in....

bios willen we ook niet in.
Computer uit, echt uit.
Computer aan dan zie je de witte lettertjes van je bios e.d en dan druk je op functietoets F8.
Dan zou je moeten opstarten in de veilige modus.

Desnoods verschillende keren op f8 drukken tijdens opstarten.

:(

Ik zie helemaal geen letters, als ik op F8 zou drukken gebeurd er misschien wel iets maar dan nog zie ik niks....ik krijg pas beeld bij de inlog van xp

Kun je dan wel verder windows in
Zo ja maak dan contact met www.antispywareoffensief.nl en haal daar hijackop van de download site.
Maak een hijack en plaats die daar in de daarvoor bestemde sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan