Geen beeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter Varg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Varg

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2004
Als ik de pc opstart krijg ik geen beeld op m'n scherm. Ik heb verschillende schermen gebruikt. Ik denk niet dat het mijn vga is want die werkte gisteren perfect. Wat kan dat zijn???

nVidia nForce 3 250 Zenyth
AMD Athlon 3200+ 64bit
512 DDRAM 333MHZ
V9999 Gamer Edition ( Geforce 6800 )
Q-TEC 450WATT Voeding
Matrox 80GIG

thnx in forward

En al die schermen doen niks.
Dan denk ik toch dat het een vga probleem is of zijn alle beeldschermen kapot.

ik zit momenteel op een scherm dat ik ook geprobeerd heb... Ik heb dit probleem al eens gehad toen ik de pc upgrade van gewone Athlon 2800+ naar 3200+ 64bit. Hij starte eerst niet op, dat probleem werd opgelost omdat er contact was tussen het mobo en de case. Toen had ik een waterkoeling geinstalleerd op de pc, toen had ik geen beeld. Toen ik de waterkoeling eraf deed had ik wel weer beeld... Ik heb wel voor ik de pc probeerde op te starten voor de eerste keer vandaag, een nieuwe cpu koeler proberen te installeren die ik gewonnen had. Deze paste niet, is andere socket, dus heb ik mijn oude koeler terug op gestoken en heb ik terug geen beeld... kan er een link zijn met het waterkoeling geval???

Mijn grafische kaart is het al niet, dit heb ik getest.

Ik sluit me bij je aan, ik heb hetzelfde probleem gehad en heb ik nu weer.

Het ligt aan de aansluiting van je voeding op je moederbord, kijk eens op je powerkabel van je voeding goed zit op het moederbord, haal eventueel een keertje je processor los / voeding en zet hem er opnieuw in.

Als de stroom voorziening niet goed op het moederbord word aangesloten, gaat je pc draaien alles werkt zoals fans, hardeschijven maar er komt geen beeld, terwijl hij niet "No Signal" aangeeft.

Er zit een rechthoekig blokje op, haal hem er eens uit en prik hem er opnieuw in...

Doet hij het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan