geen beeld....

Status
Niet open voor verdere reacties.

frietjem

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
hallo,

ik heb mijn Zotac geforce 6200A 512mb (PCI) aangesloten maar ik kreeg geen beeld...

ik gebruik zelf een monitor met VGA.... en als ik het aansluit op VGA dan zie ik niks behalve:
no connection, check kabels please...(ongeveer)

wat moet ik doen..... mijn pc herkent het wel... want ik moest drivers er voor installeren...

mvg

Heeft u een onboard videokaart?
Heeft u de voedingskabels voor de videokaart aangesloten (als er daarvoor aansluitpunten voor zijn op de videokaart)
Zit de videokaart er goed in?
Zijn de kabels goed aangesloten?

Wanneer bovenstaande oplossingen niet helpen, kunnen we verder gaan, maar controleer eerst op bovenstaande opties.

Succes!

Heeft u een onboard videokaart?
Heeft u de voedingskabels voor de videokaart aangesloten (als er daarvoor aansluitpunten voor zijn op de videokaart)
Zit de videokaart er goed in?
Zijn de kabels goed aangesloten?

Wanneer bovenstaande oplossingen niet helpen, kunnen we verder gaan, maar controleer eerst op bovenstaande opties.

Succes!

hallo,

ik heb een onboard videokaart,
mijn pci kaart heeft geen voedingskabels nodig( gaat via pci)
videokaart zit er goed ik, kan met pc wizard zien dat het is aangesloten.
als ik mijn beeldscherm kabel inplug krijg ik geen beeld als ik het weer op mijn onboard aansluit heb ik meteen beeld....

mvg

hallo,

ik heb een onboard videokaart,
mijn pci kaart heeft geen voedingskabels nodig( gaat via pci)
videokaart zit er goed ik, kan met pc wizard zien dat het is aangesloten.
als ik mijn beeldscherm kabel inplug krijg ik geen beeld als ik het weer op mijn onboard aansluit heb ik meteen beeld....

mvg

Oke, misschien kun je dan eerst eens via de onboard proberen om in de bios te komen, daar moet je misschien nog instellen dat je er een videokaart in wilt hebben.
Dus even zoeken in de bios of daar nog wat moet worden ingesteld, misschien moet je ook wel gewoon een optie op Enabled zetten, het kan heel simpel zijn...

MVG,
RB15

Oke, misschien kun je dan eerst eens via de onboard proberen om in de bios te komen, daar moet je misschien nog instellen dat je er een videokaart in wilt hebben.
Dus even zoeken in de bios of daar nog wat moet worden ingesteld, misschien moet je ook wel gewoon een optie op Enabled zetten, het kan heel simpel zijn...

MVG,
RB15

hoe kan ik dat vinden? Ik heb een vista pc..

mvg

hoe kan ik dat vinden? Ik heb een vista pc..

mvg

De bios zit niet in vista, nee, de bios is van het moederbord.
Om in de bios te komen, moet je meestal bij de piep die je hoort, vlak aan het begin bij het opstarten van de pc, de "Delete" knop indrukken, zo kom je in de bios.
Eenmaal daar kun je allerlei instellingen wijzigen, maar wees wel een beetje voorzichtig, doe alleen een wijziging als je ook weet wat dat inhoud. Je moet eens een kijkje nemen bij de pagina waar je dingen kunt instellen voor insteekkaarten e.d.

Ik hoop dat je hier verder mee komt.

MVG,
RB15

Om in de bios te komen, moet je meestal bij de piep die je hoort, vlak aan het begin bij het opstarten van de pc, de "Delete" knop indrukken, zo kom je in de bios.
Eenmaal daar kun je allerlei instellingen wijzigen, maar wees wel een beetje voorzichtig, doe alleen een wijziging als je ook weet wat dat inhoud. Je moet eens een kijkje nemen bij de pagina waar je dingen kunt instellen voor insteekkaarten e.d.

MVG,
RB15

dankje ik zal het proberen... Ik heb ondertussen bij mijn hardwares gekeken, daar zag ik een gele waarschuwing bord... weet je wat dat kan betekenen??

mvg

MVG,
RB15

heey,

het is me gelukt! Dankzij jou! ik moest gewoon int VGA uitschakelen en PCI/ PCI EXpress inschakelen...

heey,

het is me gelukt! Dankzij jou! ik moest gewoon int VGA uitschakelen en PCI/ PCI EXpress inschakelen...

Heel fijn dat het gelukt is, want anders was het wel wat moeilijker geweest, of dat de videokaart stuk was.
Gelukkig kon je de weg vinden in de bios!:thumb: Je hebt het goed gedaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan